• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c20let aanschaffen

ha Mark, Ik zie net dat je voor een turbo gaat in je kadett dat moet je zeker doen. :thumbup

Ik heb jou oude kadett ook zo goed als klaar,ik heb dit weekend nog een gereviseerde turbo

erop gedraaid,net zoals alle slangen vervangen voor blauwe siliconen slangen.

He kerel ik zeg goed bezig! Ja heb me 16v spul weggedaan en ga de stap toch maar wagen. Post wat foto's man als je er klaar mee bent, keep up the good work

Hierbij twee fototjes om Mark een beetje te motiveren.

En ik weet heel zeker dat als mark iets maakt dat het helemaal super word.

Als ik mijn kadett bekijk hoe die onderhanden genomen is door mark

dan zeg ik een ding Petje af Mark :thumbup

P1300003.jpg

P1300004.jpg

Ik moet nog een paar dingen veranderen de l moet nog in kleur worden gespoten

en ook moet ik nog een blauwe sileconen slang hebben voor de dumpvalve

en dan nog een keer goed poetsen.

Hell yeah dikke foto's Frank ! Staat em goed eej die side skirts en die bumper zo. Die slangen ook en blok helemaal toppie !

Ben sinds gisteren voorzien van een turbo, zal vanavond ff foto's posten, en voor alle calibra liefhebbers, ik sloop geen originele turbo king: dus sla je slag zou ik zeggen

Hierbij een foto, blok liep goed geen gekke dingen en of tikken of rokende turbo, meters ook goed, dus leek mij goede deal die ik heb gemaakt, heb blok +casco gekocht

P1020054.jpg

P1020049.jpg

nu nog even kijken wanneer die naar huis toe kan

@4x4 klopt ja maar van die prijs is niks meer over gebleven hoor, airride en velgen zitten er ook niet bij, maar dat komt wel, voor het geld wat ik voor de cas ed moest bijleggen kon ik er zelf geen voor bouwen, heb ik voorlopig weer wat te doen.

nee zat een chip in van eds, kon je manueel aan en af zetten, dat vond ik wel apart , maar voor de rest zag het er allemaal ok uit

Had ff een vraag , met welke radiateur rijden jullie? In de kadett zit een 2.0 8v radiateur, denk dat het voor de koeling geen probleem geeft maar zit er wel dicht op vind ik , hebben jullie die onder het voorfront gezet

? En hoe zit die dan vast?

Ik heb gewoon de 8v radiateur gebruikt met een spalven dit gaat perfect.

ik ben benieuwd naar je kadett tot vrijdag :thumbup

Terug
Naar boven