• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c20let met evo 8 turbo

nvt_opel

Post weinig
heb een vraagje is het aan te raden om een evo 8 turbo op een c20let te steken ? naar het schijnt kunnen die makelijk 400pk aan ...

ik heb een evo 6 turbo klaar liggen.

uitlaatspruitstuk moet je wel compleet anders bouwen..

Maar zijn leuke turbo's :D

ik heb een evo 6 turbo klaar liggen.

uitlaatspruitstuk moet je wel compleet anders bouwen..

Maar zijn leuke turbo's :D

heb er al een gevonden van een 8ga er dit weekend om

zijn idd heel leuke turbos heb gehoord dat het hele snele opspoelers zijn en dat bij zoon hoog vermogen

heb er al een gevonden van een 8ga er dit weekend om

zijn idd heel leuke turbos heb gehoord dat het hele snele opspoelers zijn en dat bij zoon hoog vermogen

standaard evo8 zit op zo'n 300 pk dacht ik, met chip aanpassing en goede uitlaat richting 350 /375.

Op een standaard LET zou ik het niet zetten, je moet minimaal sterkere drijfstangen hebben.

standaard evo8 zit op zo'n 300 pk dacht ik, met chip aanpassing en goede uitlaat richting 350 /375.

Op een standaard LET zou ik het niet zetten, je moet minimaal sterkere drijfstangen hebben.

het is geen std let he want er zijn drijfstangen en zuigers en lagershalen bij vmax besteld en zaterdag ga ik om een ks 700 kop

het is geen std let he want er zijn drijfstangen en zuigers en lagershalen bij vmax besteld en zaterdag ga ik om een ks 700 kop

Ik kan nu niet echt zeggen dat een evo 6 of evo 8 turbo zo snel opspoelt, het gewelsd komt bij 3000 toeren pas echt los, verder is er met de orginele turbo op een evo idd wel 400pk te halen.

Heb 7 jaar aan evo's gewerkt in de rally sport dus heb er genoeg in mijn handen gehad.

Ik kan nu niet echt zeggen dat een evo 6 of evo 8 turbo zo snel opspoelt, het gewelsd komt bij 3000 toeren pas echt los, verder is er met de orginele turbo op een evo idd wel 400pk te halen.

Heb 7 jaar aan evo's gewerkt in de rally sport dus heb er genoeg in mijn handen gehad.

jah maar meer dan 1,2 bar zou ik niet rijden met een die turbo

ik heb zelf een evo 4 nu

corsa b c20let is weg

jah maar meer dan 1,2 bar zou ik niet rijden met een die turbo

ik heb zelf een evo 4 nu

corsa b c20let is weg

Terug
Naar boven