• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie

origineel gepost door geert666

origineel gepost door jason

origineel gepost door Corsa_GSi

OF gewoon allebij van een XE erin, werkt ook prima :angel

Wel met iets meer werk en verstelbare nokkenastandwielen, dan krijg je er echt iets meer uit.

Is wel ergens een documentje over op Internet.

Gevonden :)

http://www.vauxhall-sport-forum.com/phpBB2/xe-inlet-cam-mod-t1893.html

je kan dus niet zomaar een XE inlaat nokken as plaatsen zonder dat je een verstelbare poely gebruikt?:hmmz

Jawel gewoon erin!

Alleen met het verstellen haal je er nog iets meer uit

dus het nut van de nokkenas een halve tand verzetten.

is het verkleinen van de klepoverlap.

dit is dan dus 8 graden op de nokkenas poely?( is dit nu nog afhankelijk of je de oude of de nieuwere type poely hebt) oude heeft 42 tanden

nieuwe heeft 46 tanden

of wordt er gesproken over de graden van de krukas poely welke 720 graden is?

en voor alle duidelijkheid moet de inlaat poely als je er voor staat nu dus tegen de klok in verzetten?(links om)

Als je de poelie van de inlaat naar links verdraaid dan gaat de inlaatklep later open en betekent minder overlap.

Je moet het anders ff uit tekenen dan zie je het veel beter als je er nog nooit mee hebt gespeeld.

Die sproeiers moet je ff op c20let forum kijken daar was iets mee aan de hand, daar zit een veertje in en dat gingen kapot!!!

origineel gepost door Andre Botter

Die mogen mijn geit nog niet uitlaten.

de een persoon vindt het helemaal goed

de ander vindt het niets

dat is jou geval ook

niets persoon lijk mee bedoelt

Ik heb ook dinsdag een duidelijke mail gestuurd naar krooneburg in geldrop en ik heb er nog niks op gehoord,

dus dit is hun manier van zaken doen:cry

origineel gepost door katurbotje

Ik heb ook dinsdag een duidelijke mail gestuurd naar krooneburg in geldrop en ik heb er nog niks op gehoord,

dus dit is hun manier van zaken doen:cry

sommige mensen moeten gewoon werken voor hun geld en hebben geen tijd om heel de dag achter de pc te zitten.. misschien is proberen te bellen, ipv. een mailtje sturen :vertag

in deze tijd dient een goed bedrijf ook snel te reageren op email..

laat iig horen dat je iets in behandeling hebt..

Ik kan me daar zo aan ergeren..

Nou ben ik zelf ict'er dus dat zal wel meespelen maar in dit digitale tijdperk is email een erg belangrijk communicatie middel

dan krijg je weer zo'n half antwoord en weet je uiteindelijk nog niet wat de kosten zijn.

als je het per telefoon doet,dan zeggen de meesten maar wat.

maar wat ik begrijp doe jij alles per telefoon BD.:o

louwe, als je zover bent en je hebt sproeiers etc nodig, laat maar ff weten..

Ik heb het spul er ook inzitten voor nette prijzen...

ik heb het met de hand gedaan, het kan prima, als je maar weet waar je mee bezig bent. ik heb overal fotos van gemaakt en kan evt een how-to in elkaar breien... doen?

origineel gepost door katurbotje

dan krijg je weer zo'n half antwoord en weet je uiteindelijk nog niet wat de kosten zijn.

als je het per telefoon doet,dan zeggen de meesten maar wat.

maar wat ik begrijp doe jij alles per telefoon BD.:o

als ik binnen een dag antwoord wil hebben en ik heb het nr dan bel ik ja. als het ff mag duren dan stuurt ik een mailtje. king:

origineel gepost door ErwinP

ik heb het met de hand gedaan, het kan prima, als je maar weet waar je mee bezig bent. ik heb overal fotos van gemaakt en kan evt een how-to in elkaar breien... doen?

Hey Erwin,

Als je zou willen graag dat is ook handig voor andere mensen..

:P

Terug
Naar boven