Eindelijk weer eens tijd voor een update :jerry :jerry
Ben de Rekord al volop aan het gebruiken, en moet eerlijk zeggen het valt me niet tegen.
Vooral op de autobaan is zo'n C20NE met 5-bak lekker rustig. En de stuurbekrachtiging is ook zeker een pré! :thumbup
Heb ondertussen al wel de achteras moeten vervangen voor een andere (speciale dank aan Romijn voor de service! :thumbup )
Hier moet binnenkort even een ander lagertje in maar dat komt goed.
De Parrot werkt, samen met de radio, versterker en sub! :agent
De sportstoelen/sportstuur en achterbank zijn vervangen voor een Pullman interieur met een origineel Opel stuur.
Vooral van binnen vind ik er toch stukken beter uit zien!
Ff paar dingetjes die belangrijk zijn voor de inbouw van een C20NE in een rekord:
- Tussen-as moet worden aangepast i.v.m. de diameters van de hardyschijf.
- Uitlaat gebruiken van een 1.8i, deze heb ik ter hoogte van de pitman-arm plat geperst, zodat deze elkaar niet raken. Verder met een bocht teruggegaan naar de originele tussendemper van de Rekord, vanaf hier kun je verder met de originele Rekord uitlaat.
- Ik heb de ruitensproeier naar de rechterkant tegen het schutbord gebracht i.v.m. het stuurbekrachtigingsreservoir
- Ik heb een stuurstang van een stuurbekrachtigde versie gebruikt, deze is gebogen naar beneden en voorkomt hiermee dat de stuurstang de koppelingskabel raakt. Dit zou misschien verholpen kunnen worden als het blok/bak hoger geplaatst wordt maar hiermee kwam ik niet weg.
Verder vast nog wel wat kleine dingen :hmmz
Maar goed, een paar :kewlpics :kewlpics