@Fearless wrote:Koop een quinton hazel lage druk benzinepompje. Die kost lang niet zoveel als een Facet pomp.
Ik gebruik deze op mn motorcarbs, IDEAAL!!!! want hij stopt met pompen als de vlotterbakken vol zitten. (hou je vinger op de uitgaande slang, en hij bouwt druk op en vervolgens pompt ie niet door)
Die pomp hang je aan je schutbord zodat je hem hoort tikken als de boel droog staat. (dan weet je of die werkt ofniet, kan handig zijn als de boel niet lopen wil)
De injectiepomp uit je tank kan er uit, ipv daarvan gewoon een slang aan het inwendige filter maken zodat ie gewoon normaal aanzuigen kan.
Sylvester heeft hier ergens een advertentie staan met motoronderdelen, daar zag ik ook enkele ontstekinghuizen bij liggen die je nodig hebt.
Ik maak zelf gebruik van een vw golf gti onstekings unit en een kadett gte onstekingshuis.
Meer ben je niet nodig, alle kabels van je ecu kunnen weg, de ecu kan weg. Puur natuur! Als ie niet lopen wil is het of geen benzine, of geen vonk. Ideaal toch?
Voor het afstellen zou ik je Onixx aankunnen raden, alleen is deze beslist niet goedkoop. 120 euro per uur!
Als hij een dag aan mijn corsa bezig moest was ik 1200 euro kwijt.
DIe man maakt zelf sproeiers en naalden als ie het niet heeft.