stekker eraf is geprobeerd. Gewisseld nog niet, heb er geen liggen en hier in de buurt liggen er ook geen. Maar kan aan nova 1.2tje vragen of ik hem ff mag lenen 
weerstandsdraad is het niet, de gesch. + die op de bobine zit heb ik al met 3 andere gewisseld en ook een constante + erop gehad en nieuwe gesch. + getrokken vanaf contact. blijft gewoon 12v op staan.
gewisseld:
stappenmotor
bdp
verdelerkap/rotor
bougiekabels
bobine
relais brandstof
tempsensor
tempvoeler
alle contactjes schoongemaakt alle stekkers gecontroleerd op kabelbreuk..
Kan het nog in een andere stekker zitten.
benzinedrukregelaar en brandstofpomp heb ik nog niet gewisseld, maar de pomp draait goed. als ik de slang loshaal spuit ie deruit.
SW.. waar wil je een foto van hebben..?
Waar wil je een foto van hebben SW.
ze spuiten ook alle 4 in en vonken ook alle 4.. als hij loopt (eventjes dan) dan loopt ie ook gewoon goed.
weerstandsdraad is het niet, de gesch. + die op de bobine zit heb ik al met 3 andere gewisseld en ook een constante + erop gehad en nieuwe gesch. + getrokken vanaf contact. blijft gewoon 12v op staan.
gewisseld:
stappenmotor
bdp
verdelerkap/rotor
bougiekabels
bobine
relais brandstof
tempsensor
tempvoeler
alle contactjes schoongemaakt alle stekkers gecontroleerd op kabelbreuk..
Kan het nog in een andere stekker zitten.
benzinedrukregelaar en brandstofpomp heb ik nog niet gewisseld, maar de pomp draait goed. als ik de slang loshaal spuit ie deruit.
SW.. waar wil je een foto van hebben..?
Waar wil je een foto van hebben SW.
ze spuiten ook alle 4 in en vonken ook alle 4.. als hij loopt (eventjes dan) dan loopt ie ook gewoon goed.