kevin172839
Lid
Hallo
Ik ben kevin woon in langedijk noord-holland
Ben in bezit van een kadett e gsi compleet gerestaureerd en die is nu klaar ook heb ik een e kadett sedan 1.6
Dus de gsi is af tijd voor een nieuw project
In de sedan komt een c20ne turbo nu ben ik niet de eerste die dit gaat doen dus er staat al best wat info over op internet maar wat extra tips ofzo zijn altijd makkelijk
Ik heb zaterdag een c20ne opgehaald dus ik kan gaan beginnen.
Deze onderdelen heb ik al van te voren aangeschafd
C20let zuigers, drijf stangen en injectoren.
Ook heb ik een turbo uitlaatspruitstuk gekocht pas klaar voor een turbo met t3 flens (ben nog opzoek naar een turbo liefst een t25 )
Mijn bedoeling is om gewoon met de orginele computer te gaan rijden
Ik zal van de week wat foto's plaatsen en me planning is om het blok op te bouwen in de winter zodat ik hem in het voorjaar er in kan hangen en me sedan nog wat aan te passen en dan kan ik tijdelijk met me gsi gaan rijden die met dit weer lekker in de garage blijft
Gr kevin
Ik ben kevin woon in langedijk noord-holland
Ben in bezit van een kadett e gsi compleet gerestaureerd en die is nu klaar ook heb ik een e kadett sedan 1.6
Dus de gsi is af tijd voor een nieuw project
In de sedan komt een c20ne turbo nu ben ik niet de eerste die dit gaat doen dus er staat al best wat info over op internet maar wat extra tips ofzo zijn altijd makkelijk
Ik heb zaterdag een c20ne opgehaald dus ik kan gaan beginnen.
Deze onderdelen heb ik al van te voren aangeschafd
C20let zuigers, drijf stangen en injectoren.
Ook heb ik een turbo uitlaatspruitstuk gekocht pas klaar voor een turbo met t3 flens (ben nog opzoek naar een turbo liefst een t25 )
Mijn bedoeling is om gewoon met de orginele computer te gaan rijden
Ik zal van de week wat foto's plaatsen en me planning is om het blok op te bouwen in de winter zodat ik hem in het voorjaar er in kan hangen en me sedan nog wat aan te passen en dan kan ik tijdelijk met me gsi gaan rijden die met dit weer lekker in de garage blijft
Gr kevin