• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c20ne zwaarder als 16?

trikkeslalom

Post weinig
Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Als je de c20ne in je corsa A hebt stuurt hij dan zwaar of zou het beter zijn als we een servostuur plaatsen.

Dit dient om in Belgie slalom te rijden!

Alvast bedankt

[rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Als je de c20ne in je corsa A hebt stuurt hij dan zwaar of zou het beter zijn als we een servostuur plaatsen.

Alvast bedankt[/rquote]

Het zou zker zwaarder sturen neem ik aan want het motorblok is een stuk zwaarder dan een 1.6 gsi.

Maar het is net wat je zwaar vind sturen.

Ik denk als je het te zwaar vind dat je dan nog je servo stuur kan plaatsen. als je de tijd hebt.

[rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Alvast bedankt[/rquote]

Het zou zker zwaarder sturen neem ik aan want het motorblok is een stuk zwaarder dan een 1.6 gsi.

Maar het is net wat je zwaar vind sturen.

Ik denk als je het te zwaar vind dat je dan nog je servo stuur kan plaatsen. als je de tijd hebt.

[rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Alvast bedankt[/rquote]

[/rquote]

Weet je ook hoeveel dan ?

Ik til beide blokken los van de grond, dus zo zwaar zijn ze nou ook weer niet.

Ik zou een stuurhuis van een corsa B met stuurbekrachtiging plaatsen, maar die leidingen niet aansluiten.

Een groot stuur in de auto plaatsen, dan kun je het stuur blijven vasthouden.

Mijn ervaring is dat het sturen nooit te zwaar gaat, maar dat ik wel altijd te veel slagen moet sturen.

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.

[rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Alvast bedankt[/rquote]

[/rquote]

Ik zou een stuurhuis van een corsa B met stuurbekrachtiging plaatsen, maar die leidingen niet aansluiten.

Mijn ervaring is dat het sturen nooit te zwaar gaat, maar dat ik wel altijd te veel slagen moet sturen.

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.

[rquote=1831348&tid=139678&author=sebastiaankadettcabriogsi]servo stuur?

bedoelen julie stuur bekrachteging? en zo ja dat is er toch niet voor een corsa a ?

Is er niet van corsa A maar hier gebruiken ze de stuurbekrachtiging van een corsa B het electrische

[/rquote]

[rquote=1831348&tid=139678&author=sebastiaankadettcabriogsi]servo stuur?

bedoelen julie stuur bekrachteging? en zo ja dat is er toch niet voor een corsa a ?

Is er niet van corsa A maar hier gebruiken ze de stuurbekrachtiging van een corsa B het electrische

[/rquote]

[rquote=1831659&tid=139678&author=freek corsa][rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Alvast bedankt[/rquote]

[/rquote]

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.[/rquote]

Komt normaal een stuur in van een manta gte met kort stuurhuis dus gaat goed komen dan.:)

[rquote=1831659&tid=139678&author=freek corsa][rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?

Alvast bedankt[/rquote]

[/rquote]

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.[/rquote]

Komt normaal een stuur in van een manta gte met kort stuurhuis dus gaat goed komen dan.:)

Terug
Naar boven