• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C20xe loopt op 2 cilinders van greyillusion

GREY ILLUSION

Post weleens wat
Nadat ik afgelopen zondag in kerkrade de opel's beoordeeld had ging mijn hartje weer sneller kloppen.

ik heb de knoop door gehakt en de kadett van mijn buurjongen gekocht.(geen nexia dit keer)

deze kadett heb ik een paar jaar geleden helemaal opgeknapt,maar is niet naar mijn smaak.

ik heb nog wat delen liggen zoals ingekorte portieren,dikke sideskirts astra neus enz enz.

ik verklap niet alles maar hij wordt grey

het gaat om deze kadett

slide23.jpg

Vet! je gaat je naam weer eer aandoen:thumbup

Ingekorte deuren? gewoon recht naar beneden ipv die ronding er in?

Lijkt me mooi:afro

origineel gepost door Fearless

Vet! je gaat je naam weer eer aandoen:thumbup

Ingekorte deuren? gewoon recht naar beneden ipv die ronding er in?

Lijkt me mooi:afro

ik heb de portieren nog die ik in grey illusion had zitten.

moet wel even kijken hoe ik dit met de apk ga doen ivm de klinken die zijn verwijdert

origineel gepost door Fearless

Wat bedoel je nou dan met ingekorte portieren dan? ik niet snap

je bent niet de enige:jerry ik snap em ook niet.

als een portier 15cm korter is heb je een gat in de zijkant van de auto lijkt mij.:hmmz

tocht zo onder het rijden, en met regen wordt alles zo nat:P

als je goed naar de lijn in de deur kijkt en je houd er een foto van een normale deur naast dan zie je het verschil wel;)

alleen zou ik die lijn uit de deur halen omdat je dan 2 lijnen onder elkaar hebt en bij het voorscherm maar 1 en een stukje bij de achterkant.

wel weer een mooi project net zoals de (vorige) blauwe cabrio :wub

Nice kerel. Toch weer een eigen project, beter hoor! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

origineel gepost door M~V

als je goed naar de lijn in de deur kijkt en je houd er een foto van een normale deur naast dan zie je het verschil wel;)

alleen zou ik die lijn uit de deur halen omdat je dan 2 lijnen onder elkaar hebt en bij het voorscherm maar 1 en een stukje bij de achterkant.

wel weer een mooi project net zoals de (vorige) blauwe cabrio :wub

Ben ik met je eens ja, misschien de deur anders inkorten tot die naad?! Zal de instap niet makkelijker van worden, maar misschien wel nice!

Hulde voor Tim dan.....kan alleen maar weer wat gaafs uit de poort rollen.:D

Ben benieuwd wat je laat zien straks, ben echt fan van je manier van werken.

Terug
Naar boven