origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door GREY ILLUSION
origineel gepost door Jerremy
Waarom neem je niet gelijk een Astra F, scheelt een hoop onderdelen overschroeven :jerry
dacht dat ik die vraag al 10 jaar geleden had beantwoord
Maar.. als ik zo vrij mag zijn. Wat was toen je antwoord daarop ? Want 10 jaar geleden bestond dit forum nog niet namelijk.
Daarbij, het was wel met een knip oog bedoeld, (te zien aan de smiley erachter) maar goed..
zo bedoelde ik het niet hoor,,,,
ik ben op mijn 19e begonnen met mijn gsi (grey illusion).dat is 12 jaar geleden. in die tijd waren er een hele hoop dikke kadettjes die erg veel op elkaar leken.ik wou net altijd iets anders hebben dan andere dus van het 1 komt het ander.je begint met een paar astra bumpers,toen kwam er een bedrijf die die bumpers leverden voor de e kadett.dus had iedereen die, omdat een maat van mij Eugene(gm tuning parts) een kadett had met de hele voorkant van de astra wist ik dat dit mogelijk was,ik was erbij tijdens de aanpassingen en wist hoe het ging,deze wagen is gestolen en terug gevonden helemaal kaal.ik heb toen de knoop doorgehakt en met hulp van eugene de neus op mijn kadett gemaakt.in de hoop iets apparts neer te zetten wat niet iedereen heeft.maarjah 1 jaar later stond er nog een kadett met dezelfde behandeling en kleur.(laatst tekoop op mp btw)
ik de mijne naar binnen en ernog een schepje boven op gedaan,en zo ga je ieder jaar verder.ben intussen tijd wel van carrosserie gewisseld en kenteken omgezet hahaha,maar dat was al bekend.
dus een gewone astar f werkt voor mij niet,mss met kadett e achter kant
hier de pics door de jaren heen van grey illusion