origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door jens276
@GlennGSI:
ik denk als een gewone gesloten deur, maar dan houd de deurkaart iets hoger op... ben er ook wel benieuwd naar hoe het van binnenuit eruit ziet :kewlpics
Jah ok :jerry maar ben beniewd hoe hij dat heeft gedaan met idd de deurkaart.. of die doorloopt op de verhoogde dorpel.. en hoe het eruit zit met het randje wat erop zit.. ( dat randje zit er voor het rubber denk ik ? dat het daar tegenaan valt en zo dus afsluit )
Is het btw niet mogelijk om de originele bovenkant van de dorpel ''erop'' te lassen ? zodat je de originele vorm houd zegmaar ( de rondingen in de hoeken en dergelijke ) of is dit zo machtig veel werk dat het onbegonnen werk is ?
als je de originele dorpel hogerlegt,dan moet je dus ook die vorm in je onderste gedeelte van je portier hebben.dat betekend dat je het gedeelte dat je inkort(wat ik nu met de laatste 15cm van het portier doe)dan zou je midden uit de portier 15 weg moeten pakken.
en dan lukt het nog niet want je deur loopt van smal naar breed.
maar daar komt ook nog eens bij dat ik het juist mooier vind zoals ik het nu doe....de opel speedster heeft ook zo'n brede platte dorpel en daar komt het idee ook van af.
en een kaarten bak komt er niet meer in,,,heb tom tom hahahaha

die wat mijn gsi kunnen weten dat ik altijd hele strakke binnen portieren heb gehad zonder bak of handgreep.
de rubber kan niet door lopen omdat die dieper ligt ivm portier bekledings dikte waar die precies tegen sluit.vandaar geen rubber maar hij sluit dus precies tegen de dikke portier bekleding.het is toch niet zo dat hij vaak de regen zal zien,lekken doet het niet hooguit een beetje vochtig met poetsen,en windgeruis heb ik ook nooit gehad.