• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C20xe loopt op 2 cilinders van greyillusion

origineel gepost door GREY ILLUSION

ik gebruik dus van de paarse portier alleen de onderste 15 cm,de rest gooi ik weg omdat ik de portieren van grey illusion gebruik

Eej Tim,

Deze kun je toch ook weer verkopen aan iemand die ook zo een idee heeft?:P Alleen denk ik dat je dat liever niet hebt natuurlijk he:D (maar dan krijg je je ramen ook niet meer geheel open neem ik aan he (de laatste 15cm niet meer?)

In je geplande astra G dashboard komt daar ook weer een föhnmotortje in om de ruiten te verwarmen i.v.m apk?:P Of zeg je daar bouw ik een originele kachelverwarming in van een of andere opel?

Heb wel echt uiterste respect ervoor....

Zou haast eens willen komen kijken erna.

Groeten Twan

origineel gepost door The Undertaker

Thanks voor de info, het is echt net werk wat je doet. Ik vind de Botterstyle met "behouden van de rand" mooier dan de duitse stijl. Bij de duitse stijl zie je dat er wat gebeurd is, de andere stijl is net fabrieks af.

hier ben ik het hellemaal mee eens.

ziet er goed uit tim:thumbup

is die het volgend jaar al bij jaarlijkse opel meeting bij de burger king in kerkrade te bewonderen:angel

Het blok al bekend wat erin komt te liggen?:P Al heb ik al zo mijn vermoedens en dingen gehoord van inside mensen:P

Gaat echt weer een dikke dett worden!

Groeten Twan

@impy.de ruit kan bijna nog helemaal omlaag,kijk maar op verschillende oude foto's.net de laatste 5cm gaat niet meer,en wie heeft daar informatie laten lekken over mijn motor.......??????:P.ik twijfel nog steeds eigenlijk.

@frenkie.

ik doe mijn best om hem klaar te krijgen.

alleen heb ik de laatste tijd wat tegenslagen gehad.eerst is er een dierbaar familie lid plots gestorven,dan ga ik 2 weken op vakantie kom ik terug hebben ze mijn prive auto gestolen:fy1

maar ik heb wel weer een andere gekocht.

een zafira opc 2.0 turbo met vol leer.

456135_a.jpg

456135_b.jpg

456135_d.jpg

456135_g.jpg

heeft nu nog een rechter zijschade,maar die fixen we wel.

ook wil ik andere velgen,iemand een idee:hmmz

origineel gepost door GREY ILLUSION

@impy.de ruit kan bijna nog helemaal omlaag,kijk maar op verschillende oude foto's.net de laatste 5cm gaat niet meer,en wie heeft daar informatie laten lekken over mijn motor.......??????:P.ik twijfel nog steeds eigenlijk.

Wat LET je nog om te kiezen?:P

Wat doe je met de verwarming van je astra g dash?

Nog vorderingen gemaakt?

groeten Twan

Mooi project Tim. Ben benieuwd naar het resultaat.

Geen foto's van rechts van de Zafira? Aan de curtains te zien heeft ie toch wel een serieuze kus van rechts gehad. Of valt het allemaal wel mee? Ik moest mijn Octavia op zijn dak leggen en die uit te laten komen :D .

Groeten,

Mischa

[rquote=1862121&tid=126596&author=mischa]Mooi project Tim. Ben benieuwd naar het resultaat.

Geen foto's van rechts van de Zafira? Aan de curtains te zien heeft ie toch wel een serieuze kus van rechts gehad. Of valt het allemaal wel mee? Ik moest mijn Octavia op zijn dak leggen en die uit te laten komen :D .

Groeten,

Mischa[/rquote]

Er is ook een topic over de Zafira, ff zoeken dus. :D

Ik kwam het inderdaad al tegen, maar toen stond mijn post er al.

Evengoed bedankt voor de tip.

Groeten,

Mischa

zo zafira opc is klaar,nu verder aan de kadett.

ik heb de dett vandaag getransporteerd naar mijn loods,waar ik 1 dezer dagen EINDELIJK verder kan gaan aan mijn dettje,de carrosserie is aan de voorzijde,achterzijde,rechterzijde al klaar, nu alleen nog de linkerzijde en 1 dak strip en dan is de carrosserie klaar.portieren waren al klaar,dus blijft nog over,boser blick en a.klep gedeeltelijk strak zetten. en dan voorbewerken en meenemen naar het werk om te spuiten.

Eindelijk weer een update.

de rechter zijkant staat helemaal in de aluminium plamuur.

en we zijn begonnen aan de linkerzijkant.

Rick heeft mijn linkerdakrail dichtgelast en mijn achterklep gecleaned terwijl ik onder de auto lag met las druppels in mijn gezicht en armen voor de linker wielkast te verbreden.ook heb ik de linker portier ingekort,alle las werkzaam heden zitten er bijna op,alleen de motorkap nog en een beetje nog aan de portier.

hier een paar :kewlpics

P110327_224936.jpg

P110327_224705.jpg

P110327_224728.jpg

P110327_224817.jpg

P110327_224834.jpg

P110327_224900.jpg

P110327_224915.jpg

CIMG7375.jpg

Terug
Naar boven