• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C20xe loopt op 2 cilinders van greyillusion

In één woord, :shock:WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :shock: ...zit super strak in zijn jasje, mooie kleur ook. Al denk ik wel dat de kleur het beste tot zijn recht komt al hij buiten staat of niet.

dankje wel voor al die coole reactie's.

vandaag heb ik niet zoveel in het zicht gedaan,meer kabelboom plaatsen,gordels enz enz.alle kleine shit die je niet meteen ziet.

natuurlijk wel de gespoten delen in gehangen. hiervan natuurlijk weer fotos.dit was mijn laatste vrijedag voorlopig,kadettje moet maar weer even in de wacht.ik zou wel mss af en toe wat in de pauzes doen,maar zal nu wat langzamer gaan :cry

IMG_1965.jpg

IMG_1963.jpg

IMG_1964.jpg

wauw tim.

Dikke bak zo..

Kan me nog herinneren toen ik bij je was hoe ze erbij stond..

Super dik..

Dikke :thumb :thumb :thumb :thumb

Ziet er erg mooi uit :thumbup Vond de vorige kleur mooier maar het zal er vast niet verkeerd uit zien als hij eenmaal weer helemaal opgebouwd is.

ziet idd vet uit man! Word dikke kadett , alleen denk ik dat originele irmscher achterlichten met dat zwarte er omheen mooier staat

He Tim heb je alle onderedelen met de auto in ene keer in de cabine gespoten? Is wel druk dan en had je geen last van overspray dan?

@mark wrote:owkee , ja zo groot is die cabine niet waar ik in spuit. Wel gemakkelijk dat alles in ene keer kan dan

waar werk jij dan??????

ben jij mark wat de auto van don carbon heeft gespoten

@mark wrote:He Tim heb je alle onderedelen met de auto in ene keer in de cabine gespoten? Is wel druk dan en had je geen last van overspray dan?

ja alles in 1x op de bumpers en grille na.

nee is niet te druk,cabine is groot,passen 2 autos in.

owkee , ja zo groot is die cabine niet waar ik in spuit. Wel gemakkelijk dat alles in ene keer kan dan

nou ik kom uit zeeland , heb daar bij van der endt gewerkt , weet niet wie don carbon is man. Alleen mijn oude gsi gespoten was phoenix yellow met rode rolkooi erin.

Terug
Naar boven