Hallo allemaal,
Ik ben Roy en rij al enige tijd met een corsa b. Half jaar geleden een c20xe (M2.5) erin gelepeld zonder al te veel problemen.
Enige probleem was dat m'n brandstofpomp geen signaal kreeg. Opgelost aan de hand van dit form. Moest m'n relais van de oude motor doorlussen.
Na een maand of 3 hoorde ik de de drijfstanglagers ratelen.
Toen besloten om de motor in zijn geheel te laten reviseren bij DHZ twente.
Heb nog een week rustig gereden met de auto.
De laatste dag stond ik bij de benzinepomp in Spijkenisse met een draaiende motor. Toen ik instapte en weg reed, plots stotteren en klappen uit de uitlaat? na meerdere start pogingen, niks meer (motor draait alleen rond).
ANWB gebeld
, die heeft het een en ander uit kunnen sluiten. Motor vonkt, brandstofrelais werkt goed, BDPsensor vervangen (goed) en nog wat kleine dingetjes.
Wat ik nu weet is dat mijn brandstof pomp geen signaal krijgt?
Kan dit te maken hebben met een foutmelding (sensorkapot) of ligt het aan een kapotte kabel?
Kan iemand mij hier mee helpen, met wat te doen of na te lopen?
Of kent iemand dit probleem?
Ik ben Roy en rij al enige tijd met een corsa b. Half jaar geleden een c20xe (M2.5) erin gelepeld zonder al te veel problemen.
Enige probleem was dat m'n brandstofpomp geen signaal kreeg. Opgelost aan de hand van dit form. Moest m'n relais van de oude motor doorlussen.
Na een maand of 3 hoorde ik de de drijfstanglagers ratelen.
Toen besloten om de motor in zijn geheel te laten reviseren bij DHZ twente.
Heb nog een week rustig gereden met de auto.
De laatste dag stond ik bij de benzinepomp in Spijkenisse met een draaiende motor. Toen ik instapte en weg reed, plots stotteren en klappen uit de uitlaat? na meerdere start pogingen, niks meer (motor draait alleen rond).
ANWB gebeld
Wat ik nu weet is dat mijn brandstof pomp geen signaal krijgt?
Kan dit te maken hebben met een foutmelding (sensorkapot) of ligt het aan een kapotte kabel?
Kan iemand mij hier mee helpen, met wat te doen of na te lopen?
Of kent iemand dit probleem?