• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cabrio kap suist, beetje irri, iemand oplossing?

heb ff naar mijn rand achter de voorruit gekeken die is rot

denk dat ik die wat verder naar achteren ga door trekken zodat hopenlijk het dak er naafloos op aan sluit

dat zal dan wel helpen denk ik toch?

Denk dat je eerder naar boven moet ipv naar achter omdat de kap er bovenop valt. Maar of dat mogelijk is... Kan me er ff geen beeld bij vormen omdat ik de cabrio zelf niet meer heb. Kun je de rubber niet op een of andere manier opvullen zodat de doorsnee groter wordt ?

dat gesuis heb ik ook met mijn cabrio gehad

en toen ik een eind moest rijden ben ik gestopt en had toevallig een rol ducktape bij me eigenlijk om te proberen over de rand van me kap geplakt en over de stijl van me raam en weg was het maar dat was maar tijdelijk want het ziet er niet uitnatuurlijk:P

de kap ligt gewoon te hoog

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

heb ff naar mijn rand achter de voorruit gekeken die is rot

denk dat ik die wat verder naar achteren ga door trekken zodat hopenlijk het dak er naafloos op aan sluit

dat zal dan wel helpen denk ik toch?

Als ie toch rot is kun je misschien wat gaan testen met kit. Bijv. door op verschillende plaatsen een stripje te leggen. Dan weet je tenminste of je t kunt verhelpen en waar. Is beter dan met een nieuwe aan de slag te gaan en de kans te lopen dat je m gaat mollen

Of misschien met tochtstrip aan de binnenkant van je kap. Valt niet zo zeer op als boven je rubber

hmm heb 't nou al vanaf de 100 km p uur dat m'n dakje suist.. :wtf

iemand een goede oplossing? en mischien een foto hoe bij jullie het isolerende materiaal boven het raam zit. want volges mij is t nie helemaal goed. (het scheeld ik heb nog geen radio ingebouwt, dus geen afleiding) :angel

niemand een goede oplossing ?

auto's is nu gekeurd, en ben naar den bosch gereden over de snelweg.

het suizen is erg irritant ... :wtf

origineel gepost door Pat70

Denk dat je eerder naar boven moet ipv naar achter omdat de kap er bovenop valt. Maar of dat mogelijk is... Kan me er ff geen beeld bij vormen omdat ik de cabrio zelf niet meer heb. Kun je de rubber niet op een of andere manier opvullen zodat de doorsnee groter wordt ?

het loopt shuinomhoog dus naar achteren is ook doortrekken naar boven :)

origineel gepost door KadeTT92

niemand een goede oplossing ?

auto's is nu gekeurd, en ben naar den bosch gereden over de snelweg.

het suizen is erg irritant ... :wtf

ik merkte het pas toen ik de auto vol had zitten,

meestal bijf ik binnen gronigen dan rij ik max 70 op de ring en dus geen last van gesuis,

heb nog genoeg tochtstrip liggen.. kan het eens proberen.

radio op dovenstand.. dat is mijn tijdelijke oplossing :)

merk het bij de 70 ookal licht, bij 80 wordt 't teveel.

maar ik zie ook dat t dakje in het midden meer omhoog steekt.

kijken of ik 'm iets naar binnen kan richten in het midden, en anders tochtstrip proberen.

zijn er geen nieuwe dakrubbers te krijgen ?

origineel gepost door KadeTT92

merk het bij de 70 ookal licht, bij 80 wordt 't teveel.

maar ik zie ook dat t dakje in het midden meer omhoog steekt.

kijken of ik 'm iets naar binnen kan richten in het midden, en anders tochtstrip proberen.

zijn er geen nieuwe dakrubbers te krijgen ?

Die hebben ze nog wel bij opelclassicparts in duitsland.

Hou je wel ff vast bij de prijs want echt goedkoop zijn ze niet voor de cabrio. Maar ja,als je ze nodig hebt....

Terug
Naar boven