• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cali project

• Topic starter Topic starter noc
  • Startdatum Startdatum
Je bent me potdorie een heel eind voor! Als je nog foto's met wat betere kwaliteit van de wielbakken en dan met name de puntlassen waarmee deze aan de rest van de auto vast zitten dan maak je hier iemand heel erg blij :D Over een tijdje kan ik misschien wat vroeger aan de slag dan gepland met dank aan een "vrijwillige" sponsor :angel

Waar lag het probleem met de 4x4 nu uiteindelijk aan?

opelkadetje: idd nu we toch bezig zijn.

InjectTheVenom:het probleem was de ecu(of voor sommige het stuurapparaat).

foto's komen vanavond;)

k heb hier nog een cali achterbumper, turbo spoiler en een rieger model spoiler zonder 3e remlicht.. mogen weg voor weinig.. dus mocht je interesse hebben:P ook nog wat kapjes van onder andere de deuren (spiegelbediening, achterbumper plastic strips enz)

origineel gepost door opelkadetje

k heb hier nog een cali achterbumper, turbo spoiler en een rieger model spoiler zonder 3e remlicht.. mogen weg voor weinig.. dus mocht je interesse hebben:P ook nog wat kapjes van onder andere de deuren (spiegelbediening, achterbumper plastic strips enz)

het enige waar ik eventueel intresse in heb is de spoiler.

buitenkant moet origineel blijven;)

origineel gepost door opelkadetje

welke spoiler heb je eventueel interesse in? de rieger model of de turbo spoiler?

de turbo:thumbup

origineel gepost door 16VCalibra

zo zo, geen halve werk ;). ben erg benieuwd naar het eindresultaat:D!!!!!

ik ook:P

Hallo dan is het bij jou echt zó erg :o:o:o In ieder geval zeer bedankt voor de foto's van de puntlasnaden dan heb ik in ieder geval een idee van de richting waarin ik ze moet zoeken. Ik zie alleen niet direct waar de puntlassen van de wielbakken zitten, zijn ze 1 geheel met het binnenscherm of...? De 3 pijlen achteraan de raamstijl waar wijzen die naar?

die 3 pijlen zijn de gaatjes waar dat dekseltje overkomt zeg maar.

wa hebben daar pijlen bij gezet zodat we de gaten niet dichtlassen;)

roest valt nog mee vind ik

ivm de wielbakken:die van mij zaten gewoon vastgelast(dus niet origineel)volgens tis zou daar ook laspunten zitten.

ik zal één van de volgende dagen een print-screen nemen.

Goede aanpak :thumbup

Vergeet je dakrails niet , bij de voorruit wil wel eens een plek zitten.

:kewlpics heel nuttig, weet nu weer enkele plekken die ik nog moet tectileren :D

IMG_0136.jpg

Made in Holland???? :o

Waar haal je die? ;) (heb ze trouwens niet nodig hoor)

Maar goed bezig! :thumbup

Terug
Naar boven