Naja, het is niet echt een tuning/styling/etc soort topic, maar meer een beetje showcase met tot in den treure kleine updates over mijn wagen 
Zo af en toe veranderd er weer wat en dan plemp ik het hier mooi neer.
Het is ook niet op budget wat ik doe. Ik ben van de "Als je iets doet, doe het dan goed".
En in dat licht ben ik meteen maar eens goed van start gegaan. Kijk en huiver!
Zo was hij toen ik hem heb gekocht, zo'n 4 maanden terug.
Niet lang daar na heb ik de ruiten laten tinten, want ik kreeg het zelf niet voor elkaar. Zit een rare welving in de ramen en het folie wou maar niet recht trekken.
Nu is gisteren m'n wagen verlaagd. En nee, daar heb ik geen goedkoop verlagingskitje voor gehaald. Ik moest persé goede ophanging hebben. Geen comfortverlies maar wel als een huis op de weg
Daarom zit er nu een set Bilstein B6 gasdruk dempers onder met Vogtland -30mm veren. Kost wat, maar dan heb je wat. Dan heb je zelfs heel wat, want het materiaal is allemaal zo stevig en dik gebouwd dat het twee keer zoveel weegt en het oude materiaal er in verglijking uit laat zien als een set saté prikkers
Mocht je geld over hebben, dan kan ik dit setje van harte aanraden
Just plain lovely, isn't it? :wub
Zo af en toe veranderd er weer wat en dan plemp ik het hier mooi neer.
Het is ook niet op budget wat ik doe. Ik ben van de "Als je iets doet, doe het dan goed".
En in dat licht ben ik meteen maar eens goed van start gegaan. Kijk en huiver!
Zo was hij toen ik hem heb gekocht, zo'n 4 maanden terug.
Niet lang daar na heb ik de ruiten laten tinten, want ik kreeg het zelf niet voor elkaar. Zit een rare welving in de ramen en het folie wou maar niet recht trekken.
Nu is gisteren m'n wagen verlaagd. En nee, daar heb ik geen goedkoop verlagingskitje voor gehaald. Ik moest persé goede ophanging hebben. Geen comfortverlies maar wel als een huis op de weg
Daarom zit er nu een set Bilstein B6 gasdruk dempers onder met Vogtland -30mm veren. Kost wat, maar dan heb je wat. Dan heb je zelfs heel wat, want het materiaal is allemaal zo stevig en dik gebouwd dat het twee keer zoveel weegt en het oude materiaal er in verglijking uit laat zien als een set saté prikkers
Mocht je geld over hebben, dan kan ik dit setje van harte aanraden
Just plain lovely, isn't it? :wub