• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

600 pk moet toch wel lukken neem ik aan ?? :hmmz kwam vanmiddag op full speed een man tegen met een e kadett gsi die stond bij opel power nederland met 508 pk en 600 nm koppel was precies dezelfde kleur als de kadett van botter,weet alleen zo 1,2,3 zijn naam niet meer.....

Geen Dicky, dat is Gerard. Draaid op KMS afgesteld door dp engineering.

Deze toch?

mr8vw9.jpg

Nee het blijft hierbij haha :D

@louwe 16 klepper wrote:zolang je het bij tech delen laat is t wel ok :thumb

maaar als je ook koplampen/achterlichten ofzo van vw pakt

kijk ik nooooooit weer in dit topic ;) :cry :cry :cry :cry

@16VCalibra wrote:Het begint toch wel te kriebelen zo nu je al die mooie/snelle auto's ziet rijden met het mooie weer haha

Jij hebt het nog makkelijk omdat je weet dat je auto uit elkaar ligt, ik ben door al mijn vingernagels heen op dit moment omdat de mijne op een laatste schoonheidsbehandeling na (en een gefixte airco maar dat is in principe bijzaak) rijklaar is :cry:

Is dat een SAC drukplaat ? of een traditionele ? Als het er wel een is is het aan te bevelen dat het met spangereedschap gemonteerd wordt. Heb het zelf ook wel eens gedaan maar mocht ik het weer moeten doen fix ik even wat gereedschap.

Botter weet vast wel hoe die zo een ding moet monteren :thumbup

Verders is de tussenplaat er ook al een tijdje. Alles voor het 4x4 gebeuren is er nu :D

Groetjes Ram

Terug
Naar boven