• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

@16VCalibra wrote:Die gasten hebben geen bloed maar racebrandstof. Die zijn egt gek, maar respect voor het werk van Sneaky, ik ben nooit zo een fan van honda maar hun rijden mooie auto's!

Die rode EG met 900pk gaat overal rijdend naartoe en het is zn daily :jerry plusnog hij laatte dat ding altijd goed uit..

@mrzuko wrote:Sneaky tuning heeft ook 200/900 pk honda's rond rijden.

Als dat heel blijft kan dit ook heel blijven, als je er goed mee om gaat. En die dingen van hun sprinten ook elke week en maken burnouts en die sneuvelen echt niet zomaar

Wilde net zeggen, als ze het daar uit kunnen halen zonder constant delen te hoeven vervangen dan moet het hier ook kunnen of zijn die Honda blokken er toch beter op ontworpen?

@ Oenatje: Dat is altijd zo toch haha, of denken dat 300pk met een k16 hetzelfde rijd als een 300pk met een Garrett :jerry :thumb

@ Willem: Japanse motoren zijn over het algemeen vrij sterk en goed ontworpen, makkelijk goed op te fokken zonder intern al teveel te hoeven veranderen. Bij honda zal intern het e.e.a. meer veranderd moeten worden. Maar skyline's en supra's en evo's kunnen makkelijk 500pk draaien op standaard internals!

@ Louwe 16klepper: Als mensen niet teveel gaan ouwehoeren/haten dan ga ik dat zekers doen :thumb

Aan iedereen vast een fijne jaarwisseling toegewenst!!!

Groet Ram

@calibra

Ook 3 s2000 met 700 850 en 1 bijna 900 pk

Dit jaar weer een eg klaar met 550.

En een aantal willen nog meer vermogen dus die zijn ook weer bezig.

Ja man Andy is goed bezig, maar hij heeft zelf een gtr gekocht :shock: Dik ding in het wit!

@mrzuko wrote:@calibra

Ook 3 s2000 met 700 850 en 1 bijna 900 pk

Dit jaar weer een eg klaar met 550.

En een aantal willen nog meer vermogen dus die zijn ook weer bezig.

@16VCalibra wrote:Ik denk dat hij juist bedoelde dat je die 600pk juist 95% van de tijd dat je ermee rijd NIET kan gebruiken ;)

@Deepak wrote:giuliettaevo wie zegt dat hij 600 pk ten alltijden gaat gebruiken ???????

Dat bedoelde ik idd en zo staat het er ook. Om aan te geven dat het wel lange tijd goed kan gaan...

Maar ik sluit me aan bij de rest die vol spanning wacht op foto's en evrhalen van de vooruitgang... :D

alweer 7 pagina.s verder hoop praat. 2 foto.s

waar gaat het nog over

ik dacht een calibra die 600pk ging krijgen. foto.s zijn welkom zegt meer dan al die praat

Heel erg veel succes met dit mooie project! En ja ik ben jaloers en nee ik zal hier geen idiote discussie over starten :D

Veel plezier met dit mooie project!

Terug
Naar boven