• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

@Noordpoolgsi wrote:Daar hebben de meeste opels last van geloof ik dat het water via de kachel naar binnen loopt ...

Dat rubber wat voor afvoer dient ook ff goed schoon maken niet vergeten king:

Ik had ook last van natte matten parafaan schoongemaakt en nu nergens last meer van

Zag dat je op marktplaats.nl de 2.0 drijfstangen tekoop had staan.

Word het stiekem een c22let ? :wors ?

Niet alleen de opels hebben er last van. Pas een audi Q7 met de parafaan vol over vol met bladeren, Mooie drek kwam daar uit zeg :D

Mooi om te zien dat alles weer netjes opgebouwd wordt. Ben benieuwd naar het resultaat, maar daar twijfel ik niet over.

Respect voor hoe je het allemaal klaar maakt en laat maken. Er zijn nog weinig mensen die echt de puntjes op i zetten.

Blijf je topic zeker volgen, succes verder met je calibra :thumb

Mooi project !, 4 motion ook goede keuze, zeker icm een haldex controller, ga dit project zeker volgen, ( heb zelf ook een project van dit formaat zie manta a extreme ) en trek je niet teveel aan van geblaat, wat mij op valt zijn de ( meeste ) jongen die serieuze projecten hebben weinig op forum's te vinden zijn, maar die zijn in de schuur aan het bouwen. een paar daar gelaten.

ik ga hem volgen,

Ja man David, dat is waar het bij Eljan mis ging toen he...

@david verburg wrote:Mooi setje ram!

Eindelijk mooi spul

Ff kleine kant tekening controleer je nokkenassen goed mbt de olie kanalen of ze allemaal open zijn

@16VCalibra wrote:Ja man David, dat is waar het bij Eljan mis ging toen he...

@david verburg wrote:Mooi setje ram!

Eindelijk mooi spul

Ff kleine kant tekening controleer je nokkenassen goed mbt de olie kanalen of ze allemaal open zijn

Heb dezelfde assen erin, bij mij waren ze prima.

Mooi setje klepveren trouwens.

Heb ik eind van het jaar ook nodig. ;)

Wat is jouw streven? De leuk, circuit/dragrace auto, of eigenaren van dure pasta bakken ziek rijden :jerry

Hoe dan ook respect. :thumb

Eigenlijk een weekendauto. Misschien dat ie heel af en toe op het circuit of op de strip staat. Ben niet van plan om er volop mee te racen in ieder geval, vind ik een beetje zonde. Daarbij komend moet je voor de time attack een rolkooi en alles erin hebben... Dat is misschien toekomst

@16VCalibra wrote:Eigenlijk een weekendauto. Misschien dat ie heel af en toe op het circuit of op de strip staat. Ben niet van plan om er volop mee te racen in ieder geval, vind ik een beetje zonde. Daarbij komend moet je voor de time attack een rolkooi en alles erin hebben... Dat is misschien toekomst

Bij vrijrijden in te toer klasse heb je geen rolkooi nodig :jerry

Competitie met jezelf, je wilt altijd snellere ronde tijden rijden ;)

Ben benieuwd naar de volgende foto's, goed bezig :thumbup

Terug
Naar boven