• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

Er is ook geshopt. Candy blauw, candy rood, deze kleur groen, candy oranje en candy paars maar vond dit toch ook de mooiste kleur. Oranje staat ook, dat weet ik want er rijd in Japan een paarse Calibra turbo met oranje bbs'en. Dat is voor mij de reden het niet oranje te maken.. Calibra moet echt one of a kind worden en blijven!!!

Dit is de Calibra uit Japan:

33ng6dv.jpg

wat ga je dan doen als er een andere calibra eigenaar zijn velgen groen laat spuiten? :jerry

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Denk dat ik eruit ben :hmmz . Is ook gewoon nog steeds een poedercoating trouwens!!

Heb al n mailtje naar Amerika gedaan met de vraag wat de lagen zijn en welk merk poeders het zijn :D

Nah dat candy koper is echt bruut..

Van de week of volgende week gaan de velgen naar de coater :thumbup

Daarna banden erop en velgen op de Calibra en dan zo naar de spuiter. Dan staat ie mooi recht met banden met allemaal precies dezelfde hoogte. Ben benieuwd naar het resultaat. Over een week of 3 zal ik de velgen weer terug hebben!

Groetjes Ram

Ziet er allemaal top uit. :thumbup

En met die Hankook zul je ook zeker veel plezier van hebben. Ik zelf rij nu al ruim 5 jaar met Hankook Ventus Evo. En heb toevallig afgelopen donderdag 2x nieuwe Hankook Ventus Evo2 K120 besteld.

Heb met mijn oude banden 40K gereden en heb nu nog 2,5mm profiel over. Met droog en vooral met nat wegdek echt een top band. :thumb :thumbup

Dank je!

Ja inderdaad, die berichten hoor ik idd ook van velen.. Het rubber van de K107 is ook best wel aan de zachte kant dus die zou het goed moeten doen qua grip enzo. Toyo r888 in 19" kost een godsvermogen hahahaha, misschien ooit als ik de jackpot win :jerry

Zijn 225 banden niet wat smal voor een auto met zoveel vermogen en zo'n Rieger breed kit erop?!

Je zou mischien 245 aan de vooras verwachten en wel 265 banden aan de achteras. Dan staat het ook dik.:)

Ik moet 4 dezelfde banden hebben anders had ik het inderdaad zo gedaan. Alles is nieuw en aangepast straks. Als 225 prima gaat dan komen er de volgende keer 235 banden op. Zoiezo moeten er ook nog steeds spacers op en hou ik van lekker getrokken bandjes. Vermogen krijgt die wel weg met de 4x4 op die banden daar ben ik niet zo bang voor en anders heb ik 4 rokende banden dat is ook leuk toch :jerry

@16VCalibra wrote:Ik moet 4 dezelfde banden hebben anders had ik het inderdaad zo gedaan. Alles is nieuw en aangepast straks. Als 225 prima gaat dan komen er de volgende keer 235 banden op. Zoiezo moeten er ook nog steeds spacers op en hou ik van lekker getrokken bandjes. Vermogen krijgt die wel weg met de 4x4 op die banden daar ben ik niet zo bang voor en anders heb ik 4 rokende banden dat is ook leuk toch :jerry

Word dure hobby dan, 4 rokende banden........ :jerry :jerry ;)

Wahahaha daarom word het ook een zomer/weekend auto hahahaaaaa :jerry :jerry :jerry . Dure hobby is t zoiezo al. Genoeg geld laten liggen in Twente waar ik niks voor terug heb gehad :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

Terug
Naar boven