• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het gestaakte project is geworden.

Helaas...

Ik was me aan het verheugen op het eindresultaat!

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

Hallo allemaal. Project is zeer zeker niet gestaakt en gaat gewoon door. Echter de spuiter is druk voor een raceteam waar hij ook nog voor werkt. Ik hoop dat hij eind dit jaar klaar is bij de spuiter en Botter daarna de motor kan afbouwen, zodat hij in de lente aankomend jaar kan rijden, hoop ik..

Dan nu de reden waarom ik alle foto's heb verwijderd. Zoals men ongetwijfeld wel weet is het altijd een gezeik op fora en weet iedereen het toch altijd beter, daar kan ik niet tegen, met name als ik dingen via via hoor. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Ikzelf vind het ook jammer maar het is niet anders. Ik hoop op enigzins wat begrip van jullie kant..

Jullie zullen de Calibra ongetwijfeld tegenkomen op meetings en events, met name de show and shine straks. Daar wil ik de komende jaar toch wel aan mee doen.

Misschien moet ik maar een facebook pagina aanmaken van de Calibra maar ik persoonlijk vind dat allemaal aandachttrekkerij, en ook daar weet iedereen alles weer beter.. Ik zal er eens over nadenken.

Groetjes Ram

Top Antwoord :thumb Kon me sowieso al niet voorstellen dat je dit gave project gestaakt zou zijn :thumb

Ik hoop je mooie calibra als die klaar is dan ook een in real life op een meeting te zien

Erg jammer maar zeker begrijpelijk. Ik volgde het heel graag.

Maar ik zelf heb ook geen Facebook. Dus kan het helaas niet meer volgen. Ik zal ook zelf nooit Facebook gaan gebruiken.

@Dolby wrote:Erg jammer maar zeker begrijpelijk. Ik volgde het heel graag.

Maar ik zelf heb ook geen Facebook. Dus kan het helaas niet meer volgen. Ik zal ook zelf nooit Facebook gaan gebruiken.

Hier net zo..

Jammer maar begrijp het wel maar het was zo mooi om te lezen en te zien. Niet dat ik een calibra fan ben maar zoals jij met deze bezig bent PRACHTIG. Vooral de foto's van de motor delen vind ik geweldig.

Terug
Naar boven