• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra C20XE Lexmaul gaat de deur uit!!!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb op me topic.

echter heb ik niet stil gezeten!

Ik heb mijn groep A en kat vervangen voor katvervanger, middendempervervanger en een remus einddemper groep N.

Verder heb ik de trekhaak onder de calibra uitgeschroefd.. deze heb ik nu over..

Ook heb ik een andere achterbumper gekocht (orginele in zelfde kleur) (wat een heel gedoe was nog, tnt had m verkeerd bezorgt).

Ook me velgen zijn vervangen!! heb een setje velgen gekocht, Borbet type bs. 9j et 15 rondom (215/40/r16).

staat erg breed. achter moet ik de spacers van me vorige velgen nog er tussen uit halen nu, deze zaten vast (keer warm stoken en er af wippen). en heel mis voor een halve cm af laten fresen zodat ze voor iets dieper in de wielkast vallen.

foto's volgen!

20120424205934.jpg

20120424205815.jpg

20120424205710.jpg

20120424205650.jpg

20120424205918.jpg

20120424205841.jpg

20120424205905.jpg

Mooie bak. Ik raad je wel een setje veren en schokbrekers aan met verkorte schokbrekers. 60/60 plat op zijn buik

Mooie bak. Ik raad je wel een setje veren en schokbrekers aan met verkorte schokbrekers. 60/60 plat op zijn buik

Welk merk zijn die verkorte schokbrekers? Wou m mis 70/50 verlagen. heb nu 60/40. Heb bij iemand anders 60/60 gezien. Maar daar liepen de wielen achter aan.

Welk merk zijn die verkorte schokbrekers? Wou m mis 70/50 verlagen. heb nu 60/40. Heb bij iemand anders 60/60 gezien. Maar daar liepen de wielen achter aan.

Heb je misschien een diameter van die Remus eindpot? Zo eentje had ik op mijn 8v toen ik hem kocht en wil er op mijn Turbo weer eentje, hou niet zo van het vierkante ding dat er nu op zit.

Heb je misschien een diameter van die Remus eindpot? Zo eentje had ik op mijn 8v toen ik hem kocht en wil er op mijn Turbo weer eentje, hou niet zo van het vierkante ding dat er nu op zit.

@InjectTheVenom wrote:Verdomme dat model staat niet op de site van Remus alleen dat lelijke 2x vierkante ding :argue

Je bedoeld 2 rechthoekjes langs mekaar? Of welke bedoel je? Ik vind die met de rechthoekjes op eerste gezicht mooier, maar kon die niet vinden.

@InjectTheVenom wrote:Verdomme dat model staat niet op de site van Remus alleen dat lelijke 2x vierkante ding :argue

Je bedoeld 2 rechthoekjes langs mekaar? Of welke bedoel je? Ik vind die met de rechthoekjes op eerste gezicht mooier, maar kon die niet vinden.

Idd 2 rechthoekjes/vierkantjes. Het is dat de ingaande pijp van de mijne anders is vanwege de aandrijfas linksachter anders mocht je hem zo ruilen voor de jouwe, of deze pijp moet op een doenbare manier te verbuigen zijn. Chroomwerk is nog erg netjes.

Idd 2 rechthoekjes/vierkantjes. Het is dat de ingaande pijp van de mijne anders is vanwege de aandrijfas linksachter anders mocht je hem zo ruilen voor de jouwe, of deze pijp moet op een doenbare manier te verbuigen zijn. Chroomwerk is nog erg netjes.

Terug
Naar boven