• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra c20xe verzekeren..

Rubenn

Post weinig
Ik wist al voor ik de auto kocht het me niet goedkoop zal worden met de verzekering.. 18 jaar, 2liter.. 16klepper.. risico groep..tsja..

Kan iemand mij helpen vinden met een goede verzekering voor mijn auto

Hij is in Januari 20 jaar oud, misschien een newtimer/semi-oldtimer verzekering?

Zelf 18 jaar, 2 schade vrijebrommerjaren(mag soms meegeteld worden)

Of op een van mijn ouders zijn naam, met mij als regelmatige bestuurder, dit kan.. want er word straks ook door mijn moeder in mijn Cali gereden..

Ik was al blij dat ik hem ergens kon verzekeren, zat altijd al bij unive dus daarom maakte ze er niet zo'n probleem van denk ik...

Had ook bij andere maatschappijen geprobeerd maar daar kreeg ik gelijk nee als 22 jarige :argue

Vezekeren op naam van je ouders...maar dan niet met jou als regelmatige bestuurder...dat maakt het weer duurder.

Ik had mn ex-325 bmw gewoon op eigen naam. Tuurlijk betaal je dan de volle mep. Maar dat liever dan gezeur bij schade.

Tot wanneer zit je eigenlijk in die risico groep?

Ben net 22 geworden namelijk....

origineel gepost door Fearless

Maar dat liever dan gezeur bij schade.

inderdaad, zulke risico wil ik niet lopen, dan kun je BIJNA net zo goed onverzekerd rondrijden..

origineel gepost door Jerk

Orion direct???

Verzekeruzelf.nl???

orion lijkt inderdaad aardig goedkoop.. maar even kijken hoe of wat ..

nogmeer tips?

origineel gepost door Fearless

Vezekeren op naam van je ouders...maar dan niet met jou als regelmatige bestuurder...dat maakt het weer duurder.

Ik had mn ex-325 bmw gewoon op eigen naam. Tuurlijk betaal je dan de volle mep. Maar dat liever dan gezeur bij schade.

Tot wanneer zit je eigenlijk in die risico groep?

Ben net 22 geworden namelijk....

Tot en met 23 jaar dacht ik..

kan je geen collectiviteitsverzekering van je werk krijgen??? had mijn 16 klepper cali op mn 18e op mn eigen naam.. koste mij toen 75 euro met 36% coll. korting bij de albert heijn toen. centraal beheer verzekerd trouwens alles! had na een jaar de 16v gereden te hebben een calibra turbo erbij op mijn naam. geen probleem. inmiddels 2 schadevrije jaren opgebouwd ;)

succes ermee,

groetjes ram

toen ik 18 was, had ik mijn 2l16v op eige naam verzekerd

was toen 50eu per maand via de AON

nu bij de hema,betaal ik 50 voor de cali turbo,ben nu 20

Astra-F 2.0i station op mijn 20e verzekerd bij Centraal beheer, tov een GSi met de zelfde motor scheelde het 30 euri, dus allen type plaatje GSi kostte me 30 euro meer.

reed een auto met zelfde motor en gelijke prestaties, alleen meer luxe :wors, en lomper uiterlijk.

maat van me had een corsa Gsi met 106pk, en die was duurder in de verzekering, als de Vectra-A V6 met 170pk die hij tussendoor heeft gereden.

ligt niet alleen aan het vermogen, maar ook aan de auto zelf, is het een risico auto, dan is deze duurder / moeilijker te verzekeren voor jongeren tot 24jaar.

Willem

opgelost.. verzekersnel.nl vraagt met inzittende en no-claim en alle toeslagen slechts €43,50

heerlijk bedrag toch?

kan ik toch in mijn achterhoofd opzoek gaan naar een cali turbo voor in de toekomst..

mag closed, maar ook door gepraat worden over JOU verzekering.. als de modder-eters dat goed vinden natuurlijk:thumbup

ik vraag me af hoe het zit als je meerdere auto's op naam hebt verzekerd. Heb er nu 2, in 2011 3 miss wel meer. Telt een schadevrij jaar dan dubbel ivm 2 auto's? Heb met mijn 22 jaar al een goede no-claim opgebouwd, heb 1 1zijdig ongeval gehad, de rest niet mijn schuld.

heb daar net ook me premie berekent voor de lol maar het is daar echt goedkoop gewoon de helft van wat ik nu betaal.

klopt dat wel??

Ik betaal bij deze verzekering maar 35 euro zie ik na premie berekenen. WA-casco + inzittenden + rechtsbijstand. En dat voor een Calibra Turbo met als dagwaarde 15000 euro (handmatig ingegeven).

origineel gepost door Arjan Kuijper

Ik betaal bij deze verzekering maar 35 euro zie ik na premie berekenen. WA-casco + inzittenden + rechtsbijstand. En dat voor een Calibra Turbo met als dagwaarde 15000 euro (handmatig ingegeven).

Het is inderdaad een maatschappij met erg lage premies. Maar de dagwaarde heeft geen invloed op je premie. Het geeft je zelfs geen enkele garantie op een hogere uitkering bij schade/total loss. Ze schakelen altijd een expert in die het bedrag bepaald en die doet weinig met je opgegeven dagwaarde...

Voor mij is het duurder deze verzekering!!! (voor de Vectra) 33 euro!!

Ook voor de combo.

Combo, alleen WA + inzittenden is 13 euro, ik betaal nu 11 voor beperkt casco + inzittenden

Ben ik dan de enige??

Terug
Naar boven