• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra kofferbak licht blijft branden , hoe te verhelpen ?

Hey

Zoals de titel al luidt, de kofferbak licht blijft branden , ook als ik het contact uit zet !

Hoe kan ik dit makkelijk verhelpen ?

PS: Er zit maar 1 licht in de kofferbak verwerkt toch ?

Is het voldoende om het lichtje eruit te halen ? of loopt er dan nog steeds stroom door de draden heen ?

greetz kenny !

naja, als je de lamp verwijderd verbreek je ook het circuit dus zal er geen stroom meer lopen door de draden. wel is het raar dat tie blijft branden ja, voor dat probleem zou ik zelf ook even moeten spieken hoe dat geschakeld zit (nooit echt op gelet).

heb je al naar je druk schakelaartje van je kofferklep gekeken.mischien is deze kapot of ligt je draadje eraf

ht drukschakelaartje , welke bedoel je precies ? om de kofferbak te openen of ????

het Lampje heb ik er tussen uit gehaald , eigenlyk de hele houder..

loopt er geen stroom meer door de draden nu ? eigenlyk niet nee omdat de cirquit wordt afgesloten ?

als je je koferbak open doet zie je een metalen beugel in het miden deze houd je koferbak op slot hier moet volgen mij ook je druk schakelaartje zitten het is een zwart pennetje die je in kan drukken kijk ff of de draad hier nog goed aanzit of dat het pennetje nog wel goed is het is eigenlijk hetzelfde als je deur drukertje

Let er even op dat mogelijk de schakelaar onder je motorkap je kofferbaklampje laat branden! :vertag

Dit is bij mij ook het geval en toen had ik voor niets de schakelaar van de kofferbak gedemonteerd.

origineel gepost door Kentius

het Lampje heb ik er tussen uit gehaald , eigenlyk de hele houder..

loopt er geen stroom meer door de draden nu ? eigenlyk niet nee omdat de cirquit wordt afgesloten ?

Als je de houder eraf hebt gehaald en er hangen nu zeg maar 2 draden los, dan moeten die nie tegen elkaar aankomen! maar anders kan 't geen kwaad..

Op je achterklep zit een druk schakelaar, ik denk dat hier je probleem inzit. Als je aan de binnenkant op je klep kijkt kan het niet missen...

Okee ik denk dat ik het al weet , is best een groot knopje , boven het vakje wat je open kan doen...

ik zal vandaag even kijken !

En dan laat ik wat weten !

Terug
Naar boven