• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra naar Thailand.

Ik ga dit eens overwegen bedankt. Zit nog te dubben of meenemen, of toch verkopen aan een liefhebber hier, en dan maar een gebakje daar rijden :cry :P

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Ik ga dit eens overwegen bedankt. Zit nog te dubben of meenemen, of toch verkopen aan een liefhebber hier, en dan maar een gebakje daar rijden :cry :P

Huh, jij ga toch niet naar Thailand?

Anders kan je deze ook is proberen.

Weet niet of directe lijn op Thailand hebben, maar hebben daar wel een agent zitten, en zowiezo een service op Azie, en zijn bezig serieus te expanderen op dit gebied.

Ik snap helemaal jou keuze. Ik ben ook een tijd in Bangkok geweest (ko san road met name :agent )

ook in chang mai en chang rai, en ook nog een paar weken in Phuket gezeten en ko panjang en ko samui. als ik het allemaal goed op schrijf. Absoluut een mega mooi land met super mensen.

Ook heb ik mindere dingen mee gemaakt, zo hebben wij een ongeluk daar gehad. Ik had niks gelukkig maar een vriend van mij heeft 2 weken in een ziekenhuis door gebracht. En die was echt nog beter dan hier in NL. eigen flatscreen TV, eigen bad/douche. super hygienisch en heel vriendelijk. Als je maar betaald.

Wij hadden dan ook de aller duurste kamer voor mijn kameraad uitgezocht, en die was 200 euro per dag :)

On topic:

Jij moet als geen ander weten dat het rijden daar niet echt handig is met een calibra, zeker op de wat mindere wegen. Ook zit het stuur aan de andere kant, je zit ook met onderdelen,

Overigens zouden calibra's daar best nog wel eens verkocht kunnen zijn.

heb daar wel veel zafira's gezien (chevrolet), paar corsaatjes en astraatjes F ook nog wel eens.

Maar ik zou gewoon iets van een izusu of zo kopen. Als inwoner van thailand zijn er speciale regelingen dat je auto's voordeliger kunt kopen als ze daar geproduceerd worden of zo. Het is qua kosten nooit waard om een auto naar thailand te brengen. wel erg leuk natuurlijk

origineel gepost door kadett4x4

je kunt ook die datsun meenemen, die hebben ze daar zo gemaakt voor jou.

groeten.

Die koop ik daar wel weer een keer. Ik denk trouwens dat de Cali toch maar hier verkoop bij nader inzien.

@ Ascona ; idd ja, wegen netwerk is niet veel daar, pickup ofziets zou ik beter af zijn. Maar nr 1 is gewoon die fucking corruptie niemand geeft garantie op shipping lol. Verkoop hem hier wel, zijn me centen daar toch 4,7 keer zoveel waard.

Pickup is wel het makkelijkste/beste...

maar een gewone auto kan ook prima, maar ik zou iig geen sport/coupe nemen

daarnaast is het onderstel van een calibra op europeze bodem afgesteld. Australische calibra's hebben ook andere veren/schokbrekers en nog wat andere zaken vanwege het wegdek daar.

beter een auto daar kopen, Ook vanwege de centen, gezien alles daar aanzienlijk goedkoper is.

Zo'n 125cc brommertje is nog geen 200 euro :D nieuw...

Verkopen ze daar dan geen Kadett 200TS, zijn ook zeer mooi. Gaan trouwens hard en 5deurs. met standaard 2liter motor:D

2011-Buick-Excelle-GT-from-Side-View-Picture-570x379.jpg

Ze krijgen daar wel de Astra J Sedan...ziet er niet heel verkeerd uit, zou een goeie Jetta killer zijn hier, vooral omdat deze serie wat langer is oogt ie niet zo gedrongen als voorgaande modellen.

Zit wat in.

Hoe lang ben je dan wel niet onderweg naar Thailand met de auto. Ik denk dat je wel een weekje of 6 weg bent. maar je hebt je auto wel daar dan:D:P

[rquote=1880597&tid=117119&author=Hans1991]ben ik de enige die hier naar de datum heeft gekeken?:P[/rquote]

lolll

denk dat die cali al haast weer terug komt als ie mee genomen is haha

jah

Hij zit al lang heerlijk met 30C op zijn terrasje. En van zijn Calibra aan het genieten. Wat wil je dan nog meer. Volgens mij is dat het mooiste wat er is:D:cool::agent

maar was die daargaanweweer dan bart hoedemaker? of hoe moet ik dit nou begrijpen als ik het zo door lees? lijkt me wel heerlijk:D 30graden dakraampje open en lekker toeren:agent

Terug
Naar boven