• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra op de sloop

mantallica

Post veel
Er staat bij Pekel in Hollandscheveld een sloper met

complete xenon verlichting, nette voorschermen,

klepspoiler en einddemper

Afb0238.jpg

Afb0239-1.jpg

Afb0237.jpg

misschien is deze onder de sloop regeling gevallen ?

er zat niks geen roest en schade aan.

ik denk dat ik vanmiddag weer ff ga kijken bij de pekel.

misschien is deze onder de sloop regeling gevallen ?

er zat niks geen roest en schade aan.

ik denk dat ik vanmiddag weer ff ga kijken bij de pekel.

@Bumblebee Tuna wrote:Zo dat is een goeie tip, helaas niet in de buurt voor mij, maar ook die embleemloze motorkap

is interessant. Zo te zien heeft iemand eigenlijk een te goede calibra naar de sloop gebracht.

Ja, ik vraag mij ook af waarom deze op de sloop staat,

ziet er rondom nog netjes uit voor een Calibra :hmmz

@Bumblebee Tuna wrote:Zo dat is een goeie tip, helaas niet in de buurt voor mij, maar ook die embleemloze motorkap

is interessant. Zo te zien heeft iemand eigenlijk een te goede calibra naar de sloop gebracht.

Ja, ik vraag mij ook af waarom deze op de sloop staat,

ziet er rondom nog netjes uit voor een Calibra :hmmz

Zo dat is een goeie tip, helaas niet in de buurt voor mij, maar ook die embleemloze motorkap

Zo dat is een goeie tip, helaas niet in de buurt voor mij, maar ook die embleemloze motorkap

Het lijkt geen 95 of jonger vind ik.

Het klokje binnen in is zwart maar de bumper/moterkap is weer van een jongere auto.

Miss is die bumper later overgezet enzo?

Het lijkt geen 95 of jonger vind ik.

Het klokje binnen in is zwart maar de bumper/moterkap is weer van een jongere auto.

Miss is die bumper later overgezet enzo?

Als je kijkt naar hoe de Calibras op het moment verkocht worden is het nogal duidelijk waarom een te goede op de sloop ligt.

Niemand wil ze en op een gegeven moment mot ie gewoon weg. Altijd hetzelfde liedje..

Als je kijkt naar hoe de Calibras op het moment verkocht worden is het nogal duidelijk waarom een te goede op de sloop ligt.

Niemand wil ze en op een gegeven moment mot ie gewoon weg. Altijd hetzelfde liedje..

Had laatst ook mijn Calibra v6 uit 1995 te koop staan, maar weinig reactie,s of een bod van 300 euro :shock:

Eind van jaar toch maar uit elkaar trekken denk en in onderdelen weg doen, dan leveren ze in ieder geval nog een beetje geld op.

Setje velgen levert +/- 3 a 400 euro op

Setje leder 3 a 400 euro (creme)

Verder wat klein spul, maar dat is ie ieder geval meer dan 300 euro in z'n geheel.

Had laatst ook mijn Calibra v6 uit 1995 te koop staan, maar weinig reactie,s of een bod van 300 euro :shock:

Eind van jaar toch maar uit elkaar trekken denk en in onderdelen weg doen, dan leveren ze in ieder geval nog een beetje geld op.

Setje velgen levert +/- 3 a 400 euro op

Setje leder 3 a 400 euro (creme)

Verder wat klein spul, maar dat is ie ieder geval meer dan 300 euro in z'n geheel.

Je weet natuurlijk nooit wat de reden is. Het kan ook zijn dat er wat uitgevreten is met deze wagen, omgekat en daarna in beslag genomen oid.. Dan word het kenteken ongeldig verklaard en is het einde oefening. Hoe goed de auto ook is.

Terug
Naar boven