• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Special edition

Jij vindt zo'n Calibra waarvan er maar 7 gemaakt zijn niet zeldzaam?

Ongeacht type of kleur vindt ik dat als er maar 7 van de band lopen van een bepaald type zeldzaam

Alfred of iets in die geest had een speciaale calibra ;) Was volgens mij de enigste handbak hier in nl en dan lichtblauwe kleur.

@Andre_Ede wrote:Jij vindt zo'n Calibra waarvan er maar 7 gemaakt zijn niet zeldzaam?

Ongeacht type of kleur vindt ik dat als er maar 7 van de band lopen van een bepaald type zeldzaam

X 2.5 XE zijn maar ZEVEN Calibra's van verkocht in Nederland? In het algemeen? Dan had ik geluk want heb een Calibra gehad met zo'n blok....een kennis heeft die nu. Zijn op die ZEVEN motoren na de rest dan met een C 2.5 XE blok?????

Dus natuurlik is het zeldzaam zoals je het zegt maar is mij niet duidelijk of dat bij die uitvoering zo is of in het algemeen.

gr.

Er zijn er maar 7 gemaakt met een X2.5XE in de Color Edition serie.

4 daarvan zouden in Nederland verkocht zijn.

Over alle uitvoeringen getelt zijn er 2260 X2.5XE gemaakt

@Maurice89 wrote:Alfred of iets in die geest had een speciaale calibra ;) Was volgens mij de enigste handbak hier in nl en dan lichtblauwe kleur.

Niet de enigste, wel 1 van de weinige, zijn in ieder geval 5 16v's met in die kleur met handbak geleverd, of er meer v6-en van in Nederland (geleverd) zijn met handbak weet ik niet.

Terug
Naar boven