• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra spoiler vraag:

Maurice89

Woont hier bijna
Deze spoiler die op me auto zit:

20120721211755.jpg

Deze is ook in 3 delig als het goed is? Ze zeide ook tegen me dat het miss wel standaart was op bepaalde wagens?

swa op het forum heeft zo'n 3 delige op zijn auto dus als zijn klep open staat gaat alleen de spoiler op zijn klep mee omhoog en blijven de andere 2 delen op zijn achterschermen achter even krom uitgelegd

die op de foto is niet 3delig

wat is de vraag :P

wil je een 3delige ? er staat een calibra in belgie tekoop met mooi lippenkitje en de 3deelige spoiler

Betaal jij me de verzekering en belasting? Dan koop ik er wel eentje die heel blijft :thumb

Ben al op zoek na een calibra met goede creme en rara waar die in komt ;) de rest in onderdelen :angel

Maar swa hoe kwam jij aan die spoiler dan? Is eigelijk eerste keer dat ik die gezien heb bij jou.

Word een dure spoiler :jerry Waar had je die gevonden in Belgie? Of een ander land. Hier in Nederland zie je ze volgens mij niet

ik vind de spoiler die op jouw wagen hellemaal niet aan vervanging toe

veel verschil met de 3delige is er nu ook weer niet

Ik bedoel de spoiler. Hij hoeft er idd niet vanaf maar vind het weer iets anders en zou het tog graag willen mocht ik het tegen komen.

Me auto moet waarschijnlijk tog weer compleet gespoten worden. Dus kan ik bijv. zoiezo mooi meenemen.

Ja moet wel.... Maandag word bijrijders kant de dorpel gespoten wegens die schade van uitlijnen niet op mijn kosten king:

Maar heb me zijscherm verkloot omdat me band er tegen is gekomen de veerpoot kwam los :angel en zoiezo me achterbumper + dak moeten herspoten worden en eigelijk de bestuurderskant bij de dorpel... oftewel teveel op opnieuw te doen :cry

Daarom zoek ik dus bijv. zo'n spoiler

Terug
Naar boven