• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra terug van de spuiter, zie pagina3!!

zou zelf voor een donkere kleur kiezen;kan je de auto veel mooier mee maken.

donkere kleur en dan nette velgen er ondre en mischien chroom of zo.

als je nu een flashy,felle kleur neemt is dat moeilijker om mooie velgen bij te zoeken vind ik dan.

die blauwe kleur hier boven die is wel vet mooi

hey allemaal, bedankt voor de reacties :P. er zitten hele toffe kleuren tussen echter heb ik een andere kleur gekozen. het is een mica metallic kleur van ferarri. lijkt zwart/donkerbruin uit de zon of wanneer het donker is. wanneer hij steeds meer de zon in gaat gaat ie van zwart naar bordeaux naar rood. lastig te omschrijve hoe de kleur is. de spuiter, verf vertegenwoordiger die er toevallig ook was en mn broer vonde de kleur goed passe bij de auto en velge :D. als het goed is word eendezerdagen een staaltje voor mij gespoten die ik uiteraard met jullie ga delen ;)

groetjes ram

Hier enkele foto's van de kleur. Hij is hier wel met spuitbus gespoten en het is nog niet zijn volle kleur zeg maar, als de zon gaat schijnen maak ik nieuwe foto's in de zon :P

x4rpj7.jpg

68cu9z.jpg

f5bp5v.jpg

105a0xx.jpg

Laat maar horen wat jullie ervan vinden :P

Groetjes Ram :D

Not bad idd. Ik zou er zelf een zwarte basecoat onder doen en de rode kleur niet al te dik er op leggen (of aanlengen met transparant) zodat je een candy bordeaux effect krijgt.

Wordt het echt een hele diepe kleur van.

Een oranje of gele basecoat krijg je meer highlght effect van.

Kost beide wel meer verf, maar krijg je wel een uniek effect van.

@ Chelke: hahaha die had ie gewoon buite gespote en toen ik ze mee naar huis nam is het meer gebeurt. die blanke lak was nog een beetje nat :P

@ McKaamos: met basecoat bedoel je voorspuiten tog??? ik heb er de balle verstand niet van namelijk?!? Die man had het over rood voorspuiten ofzoo... In ieder geval dit is voor 3 kwart de kleur wat eruit gaat komen. misschien nog iets groffer metallic.

Basecoat is inderdaad voor spuiten. Een onderlaag leggen.

Als je daarmee in kleuren varieert kan je hele mooie effecten maken.

nja ik moet zeggen om een goed idee te kunnen krijgen zou je het real life moeten kunnen zien, maar deze kleur word het zoiezoo :D

origineel gepost door macoe16v

img_3924_medium_982.jpg

die achterlichten vind ik dus egt gruwelijk maar vraag me af of het wel gaat staan op de kleur dat ie word!?! Wat denken jullie? en heeft er iemand foto's van de lichten als ze aanstaan??

alvast bedankt

origineel gepost door parma-it

??????????? kan niet volgen

de gebruiker waar het over gaat weet het vast en zeker das voldoende!

Foto's van de binnenkanten!

dgtbtj.jpg

es8cis.jpg

ml426r.jpg

28bh09i.jpg

Dit is de kleur in de zon. Het is een nieuwe kleur. De voorgaande is niet meer doorgegaan en heb er zeker geen spijt van :D

Groetjes Ram

Schrok me vandaag rot toen ik dit vandaag zag :o:o:o

350nvqb.jpg

2h33frt.jpg

2z6ulbq.jpg

jrv32a.jpg

Maandag word er denk ik begonnen met de afbouw! Bumpers en skirts moeten nog gespoten worden. Van het weekend kan die lekker uitdrogen!

Het is egt een hele mooie kleur alleen super moeilijk vast te leggen omdat het een niet superopvallende parelmoer is. Hoop dat jullie em er ook toppie uit vinden zien, ik in ieder geval wel :o:D. Tis nu de tweede keer dat ik er verliefd op ben geworde alleen nu veel meer :wub:wub:wub

Groetjes Ram

Terug
Naar boven