• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo 360PK

@ jason: Hij is gewoon op de bank afgesteld

@ sw: Markus zij dat de injectoren nu aan de max zaten. Hij is nu begrenst op zn brandstof zeg maar... Loopt nu 1.55 bar over en 1.4 constant..

Groetjes Ram

idd wat axel zegt. weer een leuke update voor over een tijdje.

maare....het word tijd voor filmpies!!!

enne....hoever durf je al te gaan met je blok...anders zou ik je graag op 16 sept in drachten zien op de strip :angel :angel :angel

idd wat axel zegt. weer een leuke update voor over een tijdje.

maare....het word tijd voor filmpies!!!

enne....hoever durf je al te gaan met je blok...anders zou ik je graag op 16 sept in drachten zien op de strip :angel :angel :angel

Eerst maar leren rijden met dit vermogen haha, misschien rond volgend jaar kerst weer een remap en andere injectoren! De auto is me eerlijk gezegd iets teveel waard om ermee te gaan sprinten, en zoiezo heb ik het te druk met werken, school en stage hahaha :P!!

Hoe kan je eigenlijk zo een youtube link in je post zetten maar dan niet dat je de link ziet maar ook het schermpje zeg maar net als op pagina 8..

Eerst maar leren rijden met dit vermogen haha, misschien rond volgend jaar kerst weer een remap en andere injectoren! De auto is me eerlijk gezegd iets teveel waard om ermee te gaan sprinten, en zoiezo heb ik het te druk met werken, school en stage hahaha :P!!

Hoe kan je eigenlijk zo een youtube link in je post zetten maar dan niet dat je de link ziet maar ook het schermpje zeg maar net als op pagina 8..

" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de laatste run die werd gemaakt! Tijdens de runs is 1 x het kleine slangetje aan de inlaat eraf gevlogen, die weer vast gezet. Toen vervolgens de intercooler slang losgeklapt met een beetje boosten haha. Markus: "aha thats the next one" hahaha

Groetjes Ram

" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de laatste run die werd gemaakt! Tijdens de runs is 1 x het kleine slangetje aan de inlaat eraf gevlogen, die weer vast gezet. Toen vervolgens de intercooler slang losgeklapt met een beetje boosten haha. Markus: "aha thats the next one" hahaha

Groetjes Ram

@16VCalibra wrote:Eerst maar leren rijden met dit vermogen haha, misschien rond volgend jaar kerst weer een remap en andere injectoren! De auto is me eerlijk gezegd iets teveel waard om ermee te gaan sprinten, en zoiezo heb ik het te druk met werken, school en stage hahaha :P!!

men nemen de link

en die kopier je in t youtube vakje wat je ziet staan als je reageert dus zo

[youtube:j9l1fr7o]

erg mooie cali zo :wors :wors

@16VCalibra wrote:Eerst maar leren rijden met dit vermogen haha, misschien rond volgend jaar kerst weer een remap en andere injectoren! De auto is me eerlijk gezegd iets teveel waard om ermee te gaan sprinten, en zoiezo heb ik het te druk met werken, school en stage hahaha :P!!

men nemen de link

en die kopier je in t youtube vakje wat je ziet staan als je reageert dus zo

[youtube:j9l1fr7o]

erg mooie cali zo :wors :wors

Terug
Naar boven