• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo 360PK

@rallyastra wrote:@GlennGSI wrote:@rallyastra wrote:Als je een pak geld neerlegt voor een dikke ombouw mag je ook wel verwachten dat het goed is. Blijft helaas wel mechanisch, dus er kan altijd iets mee aan de hand zijn.

Idd vind ik ook ! vanaf wanneer is het btw een pak geld ? vanaf de 3 of 4 nullen ?

Nee eerder het 3 dubbelel, alles nieuw aanschaffen kost al meer aan inkoop dan dat bedrag.

Aaah vandaar.. word me een beetje helder nu

@16VCalibra wrote:hmm oke oke. is het de automaxx met die 350z en die civic eg op de omslag?? nr 74 tog?

volgens mij wel, heb t boekje ff niet bij de hand en let nooit zo op de voorkant.

weet wel dat een hele gave kever met een v8 in staat :wub, verder is het weer allemaal puin wat erin staat :-P

maar is de editie die deze en volgende maand nog te koop is ;)

@rallyastra wrote:@GlennGSI wrote:@rallyastra wrote:Als je een pak geld neerlegt voor een dikke ombouw mag je ook wel verwachten dat het goed is. Blijft helaas wel mechanisch, dus er kan altijd iets mee aan de hand zijn.

Idd vind ik ook ! vanaf wanneer is het btw een pak geld ? vanaf de 3 of 4 nullen ?

Nee eerder het 3 dubbelel, alles nieuw aanschaffen kost al meer aan inkoop dan dat bedrag.

Aaah vandaar.. word me een beetje helder nu

Heb em dan eindelijk hehe, staat er goed in, 3 kwart pagina haha. Kom door de speclist denk ik hehehe. De rest is kleiner allemaal..

Groetjes Ram

@16VCalibra wrote:hmm oke oke. is het de automaxx met die 350z en die civic eg op de omslag?? nr 74 tog?

volgens mij wel, heb t boekje ff niet bij de hand en let nooit zo op de voorkant.

weet wel dat een hele gave kever met een v8 in staat :wub, verder is het weer allemaal puin wat erin staat :-P

maar is de editie die deze en volgende maand nog te koop is ;)

Heb em dan eindelijk hehe, staat er goed in, 3 kwart pagina haha. Kom door de speclist denk ik hehehe. De rest is kleiner allemaal..

Groetjes Ram

Nog niet verholpen.. Gaat deze week terug naar Niels. Planning staat op 24 maart naar Klasen toe. Wil em voor streetpower 400+ klaar hebben king:

Groetjes Ram

Nog niet verholpen.. Gaat deze week terug naar Niels. Planning staat op 24 maart naar Klasen toe. Wil em voor streetpower 400+ klaar hebben king:

Groetjes Ram

Heb zaterdag je Calibra zien staan bij Niels!

Ziet er goed uit!

Alleen spotte roest:O Moet je wel wat aan laten doen kerel! Zou zonde zijn anders!

Maar die motor :wub Niels vertelde van de problemen die met het blok waren, maar gelukkig zijn ze opgelost begreep ik...

Terug
Naar boven