• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo 360PK

Even een vraagje,

hoeveel km's had het blok van tevoren gedraaid, en hoeveel km heb je erna nog mee gereden? Ik heb het topic even doorgewandeld en zag iets van 2500km?

Even een vraagje,

hoeveel km's had het blok van tevoren gedraaid, en hoeveel km heb je erna nog mee gereden? Ik heb het topic even doorgewandeld en zag iets van 2500km?

Auto is uiteindelijk om half 9 opgehaald. Dinsdag, morgen dus, gaat de motor uit elkaar en dan weten we meer.

ng9fnr.jpg

Groetjes Ram

Wat zal ik zeggen.. Hoor morgen wat de schade is :(

@GSI-maffia wrote:@rallyastra wrote:De beste stuurlui staan weer aan wal hoor. Als je een huis gaat verbouwen moet je een plan hebben, zelfde is dat ook als je een motor of een auto gaat bouwen. Je moet een doel stellen waar je naar toe wil, zonder plan mislukt een dergelijk project ongetwijfelt.

Je kunt niet zomaar wat gaan doen, een planning voor een 360pk motor is totaal anders als die voor een 600 pk motor. Dus als je van te voren niet weet waar je naar toe wil mislukt het project zoals de projecten van de beste stuurlui hier.

Inderdaad mooi voorspeld, toch leuk om nog eens pagina 1 door te lezen :jerry (commentaar rallyastra pag 10)

Toch grappig dat mr rallyastra commentaar geeft op andere, dat hun projekten mislukken..

idd leuk om de 1e pagina nog eens te lezen..

Iemand 12 rooien rekenen en dan zo een motor afleveren, dat is pas mislukken..

Gelukkig kunnen wij hier alles zelf doen aan onze C20LETS, want hier word je zeker niet gelukkig van.

Hoop voor je dat t opgelost word, je hebt t zeker verdiend na die problemen die je hebt gehad.

Wat zal ik zeggen.. Hoor morgen wat de schade is :(

@GSI-maffia wrote:@rallyastra wrote:De beste stuurlui staan weer aan wal hoor. Als je een huis gaat verbouwen moet je een plan hebben, zelfde is dat ook als je een motor of een auto gaat bouwen. Je moet een doel stellen waar je naar toe wil, zonder plan mislukt een dergelijk project ongetwijfelt.

Je kunt niet zomaar wat gaan doen, een planning voor een 360pk motor is totaal anders als die voor een 600 pk motor. Dus als je van te voren niet weet waar je naar toe wil mislukt het project zoals de projecten van de beste stuurlui hier.

Inderdaad mooi voorspeld, toch leuk om nog eens pagina 1 door te lezen :jerry (commentaar rallyastra pag 10)

Toch grappig dat mr rallyastra commentaar geeft op andere, dat hun projekten mislukken..

idd leuk om de 1e pagina nog eens te lezen..

Iemand 12 rooien rekenen en dan zo een motor afleveren, dat is pas mislukken..

Gelukkig kunnen wij hier alles zelf doen aan onze C20LETS, want hier word je zeker niet gelukkig van.

Hoop voor je dat t opgelost word, je hebt t zeker verdiend na die problemen die je hebt gehad.

@2000 wrote:@16VCalibra wrote:Zo gaat dat hier altijd op het forum tog zie ik de laatste tijd.. Wanneer dingen goed gaan is alles oké maar wanneer er foute dingen boven water komen moet het topic ineens dicht of mag er niet over gesproken worden net zoals het topic van Tim...

@teungts wrote:topic sluiten? zie ik het nut niet van in, zou jij niet gewaarschuwd willen worden voor een bedrijf dat nu blijkt niet echt betrouwbaar is. dit met ram en tim is echt niet het enige slechte wat bij niels vandaan komt. jij wordt toch ook best op je vingers getikt als je fouten maakt bij je baas.

En hoeveel topics zijn er de laatste tijd gesloten? NUL!!!!! (dus praat niet uit je nek) :swear

Er mocht wel over gesproken worden, maar de vriendjes van tim hadden er meer moeite mee dan tim zelf. Daar komt bij dat bijna iedereen de neiging heeft om alleen het negatieve te uiten, de positieve ervaringen uiten is voor zowat de gehele mensheid een stuk lastiger. En in mijn mening is één vervelende ervaring hier genoeg om een bedrijf geheel af te branden.

Maar voordat ik de vriendjes weer over me heen krijg: Het verhaal begint wel steeds vervelender te worden, en ook ik krijg steeds meer moeite om in het midden te blijven. Ik hoop dat dit topic niet uit de hand gaat lopen zodat we ook dit topic OPEN kunnen laten. (net zoals de 10.000-en andere topics)

Tevens denk ik dat het hier plaatsen van jouw ongerief de hele zaak voor wat betreft een knappe oplossing zekers niet ten goede komt.

Terug
Naar boven