• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo 360PK

@2000 wrote:@16VCalibra wrote:Zo gaat dat hier altijd op het forum tog zie ik de laatste tijd.. Wanneer dingen goed gaan is alles oké maar wanneer er foute dingen boven water komen moet het topic ineens dicht of mag er niet over gesproken worden net zoals het topic van Tim...

@teungts wrote:topic sluiten? zie ik het nut niet van in, zou jij niet gewaarschuwd willen worden voor een bedrijf dat nu blijkt niet echt betrouwbaar is. dit met ram en tim is echt niet het enige slechte wat bij niels vandaan komt. jij wordt toch ook best op je vingers getikt als je fouten maakt bij je baas.

En hoeveel topics zijn er de laatste tijd gesloten? NUL!!!!! (dus praat niet uit je nek) :swear

Er mocht wel over gesproken worden, maar de vriendjes van tim hadden er meer moeite mee dan tim zelf. Daar komt bij dat bijna iedereen de neiging heeft om alleen het negatieve te uiten, de positieve ervaringen uiten is voor zowat de gehele mensheid een stuk lastiger. En in mijn mening is één vervelende ervaring hier genoeg om een bedrijf geheel af te branden.

Maar voordat ik de vriendjes weer over me heen krijg: Het verhaal begint wel steeds vervelender te worden, en ook ik krijg steeds meer moeite om in het midden te blijven. Ik hoop dat dit topic niet uit de hand gaat lopen zodat we ook dit topic OPEN kunnen laten. (net zoals de 10.000-en andere topics)

Tevens denk ik dat het hier plaatsen van jouw ongerief de hele zaak voor wat betreft een knappe oplossing zekers niet ten goede komt.

@16VCalibra wrote:Auto zou tussen 4enn 5 opgehaald worden. Toen werd het 6 uur en nu is het half 8......

Ik snap je frustratie maar ik had er überhaupt niet eens tijd voor zondag. Eerste plan was dat ik met de leenauto en een trailer kwam ophalen, jij weer mee terug moest en weer naar den haag. Ik heb uiteindelijk een bus geregeld met een trailer zodat ik de leenauto gelijk kon achterlaten. Ik had zondag een verjaardag, moest de trailer en de bus nog halen, leenauto opladen en naar Rotterdam. Kop is er trouwens bijna af.

@16VCalibra wrote:Auto zou tussen 4enn 5 opgehaald worden. Toen werd het 6 uur en nu is het half 8......

Ik snap je frustratie maar ik had er überhaupt niet eens tijd voor zondag. Eerste plan was dat ik met de leenauto en een trailer kwam ophalen, jij weer mee terug moest en weer naar den haag. Ik heb uiteindelijk een bus geregeld met een trailer zodat ik de leenauto gelijk kon achterlaten. Ik had zondag een verjaardag, moest de trailer en de bus nog halen, leenauto opladen en naar Rotterdam. Kop is er trouwens bijna af.

Kop gaat er morgen af, is vandaag niet gelukt. We kunnen ervan uitgaan dat ik denk 16 kleppen krom zijn. Morgen weten we dus of de klepgeleiders gescheurd zijn en wat er met de zuigers is gebeurd. Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen. Vandaag is er ook contact geweest met Klasen Motors, die vertelde ook dat de spie niet af kan breken door een te hoog vermogen maar doordat de bout gewoon niet vast genoeg is gezet. Ook zij die dat het kan komen doordat de bout te vast heeft gezeten, daar ga ik niet van uit omdat het al een kutklus is om hem al op standaard waarden v ast te draaien. De kleppen mag ik van niels houden omdat die er nog genoeg heeft liggen. Ik weet alleen nog niet hoe het zit als de geleiders gescheurd zijn en als de zuigers schade op hebben gelopen. Heb van iemand gehoord die hetzelfde had gehad als mij, zijn zuigers waren ovaal geworden.. We horen morgen wel meer over hoe en wat..

Groetjes Ram

Kijk, dat zijn posts waar weer voortgang uitblijkt :thumb

Probeer het zo te houden, ook voor je eigen gemoedstoestand ;)

Kop gaat er morgen af, is vandaag niet gelukt. We kunnen ervan uitgaan dat ik denk 16 kleppen krom zijn. Morgen weten we dus of de klepgeleiders gescheurd zijn en wat er met de zuigers is gebeurd. Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen. Vandaag is er ook contact geweest met Klasen Motors, die vertelde ook dat de spie niet af kan breken door een te hoog vermogen maar doordat de bout gewoon niet vast genoeg is gezet. Ook zij die dat het kan komen doordat de bout te vast heeft gezeten, daar ga ik niet van uit omdat het al een kutklus is om hem al op standaard waarden v ast te draaien. De kleppen mag ik van niels houden omdat die er nog genoeg heeft liggen. Ik weet alleen nog niet hoe het zit als de geleiders gescheurd zijn en als de zuigers schade op hebben gelopen. Heb van iemand gehoord die hetzelfde had gehad als mij, zijn zuigers waren ovaal geworden.. We horen morgen wel meer over hoe en wat..

Groetjes Ram

Kijk, dat zijn posts waar weer voortgang uitblijkt :thumb

Probeer het zo te houden, ook voor je eigen gemoedstoestand ;)

Inderdaad de frustratie van Ram als het keer op keer fout gaat is te begrijpen zou ik ook hebben.

Maar vind het wel goed dat Niels er nu toch op reageerd om te vertellen wat hij doet aan de auto en waarom het later is geworden.

Hoop voor je dat hij dit allemaal onder garantie oplost. Zodat jij lekker en tevreden kan rond rijden en ik de auto een keer irl kan bewonderen

Inderdaad de frustratie van Ram als het keer op keer fout gaat is te begrijpen zou ik ook hebben.

Maar vind het wel goed dat Niels er nu toch op reageerd om te vertellen wat hij doet aan de auto en waarom het later is geworden.

Hoop voor je dat hij dit allemaal onder garantie oplost. Zodat jij lekker en tevreden kan rond rijden en ik de auto een keer irl kan bewonderen

ga er maar van uit dat de geleiders van de kromme kleppen ook gescheurd zijn.

daar hoeft niet veel voor te gebeuren om die te laten scheuren ;)

afdrukken in de zuigers kunnen normaal gesproken geen kwaad. of ze moeten al ovaal geworden zijn ja

ga er maar van uit dat de geleiders van de kromme kleppen ook gescheurd zijn.

daar hoeft niet veel voor te gebeuren om die te laten scheuren ;)

afdrukken in de zuigers kunnen normaal gesproken geen kwaad. of ze moeten al ovaal geworden zijn ja

@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

Heeft hij dat eerlijk waar gezegd? :shock: Dan snap je echt niet hoe het werkt... :???:

Heeft Niels niet even gebeld/geSMS'd dat het later werd dan :???: ? Is toch een kleine moeite om dat door te geven zodat mensen niet nodeloos zitten te wachten en zich niet zitten op te vreten... :(

ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt...

@giuliettaevo wrote:@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

Heeft hij dat eerlijk waar gezegd? :shock: Dan snap je echt niet hoe het werkt... :???:

Heeft Niels niet even gebeld/geSMS'd dat het later werd dan :???: ? Is toch een kleine moeite om dat door te geven zodat mensen niet nodeloos zitten te wachten en zich niet zitten op te vreten... :(

Zit je nou iedere keer iets op te zoeken om Niels af te zeiken?

@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

@Harjan wrote:@giuliettaevo wrote:@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

volgens mij wel, zo reageert hij ook in een andere topic. Niels had kunnen bellen of smsen, maar 16vcabibra had dat ook kunnen doen.

het is maar net hoe je het bekijkt

@giuliettaevo wrote:@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

@Harjan wrote:@giuliettaevo wrote:@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

volgens mij wel, zo reageert hij ook in een andere topic. Niels had kunnen bellen of smsen, maar 16vcabibra had dat ook kunnen doen.

@gsi rudi wrote:@Harjan wrote:@giuliettaevo wrote:@16VCalibra wrote:Volgens niels is de spie afgebroken door te veel vermogen.

Ik wordt er een beetje moe van, regel je zaken gewoon buiten het forum om. Alsof Niels niets beters te doen heeft. Die jonge is altijd druk, blijkbaar snappen sommige mensen niet dat hij totaal niet zit te wachten op dit onnozel gezeur.

Verder bemoei ik me er niet mee. Ik zelf had dit met Niels zelf opgelost en niet op deze manier.

Terug
Naar boven