• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo '93 *14-05 Overhaulin': plakplaatjes*

Ik herken de plaatsen van mn project... Mooie en duidelijke uitleg. Gelukkig heb ik nu een betere basis gevonden. Evengoed een aantal aandachtspuntjes, maar grotendeels makkelijk te repareren.

Ga zometeen even mn topic updaten, en mn nieuwe trots showe...

Jeroen

groot respect dat ik je zoveel origineel materiaal op de auto zie schroeven, :wors

het kost een paar centen maar past iig altijd perfect!

ik dacht even dat ik de enigste in nederland was die alleen maar gm materiaal op zn auto's schroeft!

mooi project en ben benieuwt hoe hij er bij staat over 3maanden!

Nostalgie! :thumb

Zijn de nummers van alle onderdelen nog up-to-date? Merk bij bijvoorbeeld olie dat de nummers wel eens veranderen. Maar misschien dat die voor de echte onderdelen niet zo is?

Wel cool zo'n ding, en t rare ervan is... zo oud is het eigenlijk helemaal nog niet in de werkplaats... Terwijl er al genoeg zijn die zo'n ding helemaal niet herkenne ;)

De fiches zelf schijnen van 1995 te zijn maar ik denk dat als je met een oud nummer naar de dealer zou gaan en dit in de computer invoert het automatisch omgenummerd word? Tot wanneer zijn er fiches gebruikt en wanneer zijn er voor het laatst onderdeelnummers veranderd vraag ik me af, lijkt me niet dat deze voor de Calibra in de toekomst nog zullen veranderen :hmmz

nice :wors

wil die koffer ook nog s in mijn verzameling :angel ruilen voor het horloge? :-P

maar zou je voor de gein het boek in kunnen scannen en posten?, staan vast nog wel interessante weetjes in ;)

Had dit topic nog niet eerder gezien. Je hebt er al heel veel werk in zitten en zo te zien knap veel roest moet verhappen. Maar wat een resultaat ben je aan het maken! Kan niet anders zeggen dan een dikke :thumbup :thumbup :thumbup Toppie! :thumb

De feitelijke herstelwerkzaamheden worden gedaan mijn plaatwerker he mocht dat (nog) niet duidelijk zijn :vertag Maar dank voor de complimenten, het is opzich geen grote hoeveelheid roest omdat het beperkt blijft tot de achterste wielranden.

Krijg net een mail van GM-Tuningparts dat de volgende lading delen van net over de €400 morgen bij hem binnen is en dan zo spoedig mogelijk mijn kant op komt, sierstrips aan de voorbumper en zijkant vormen daar pakweg 90% van :shock:

Terug
Naar boven