• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo '93 *14-05 Overhaulin': plakplaatjes*

Even een voelertje plaatsen of iemand interesse heeft in de Pilot Exalto's in 205/50R16 W op mijn standaard velgen, ik wil mogelijk overgaan op 18 inch BBS Le Mans replica's als het op te knappen bedrag van de waaiers boven de aanschafprijs van eerder genoemde velgen komt. De waaiers blijven gewoon bij de baas omdat ze bij de auto horen.

Dit is geen verkoop advertentie omdat ik eerst zeker wil zijn dat er interesse is :vertag

Oh ohh, rechter achterscherm is in deze week definitief op zijn plaats gepuntlast/gekit en de linker kant zit behoorlijk veel schot in
smiley_fitness.gif

Ja dat ziet er allemaal netjes uit! Wel leuk om de hele uitrusting weer origineel te hebben. Ik heb zelf vorige week een setje BBS RX 16" weggebracht naar Wheelcare. Er bleken er 3 krom te zijn dus dat was wel een tegenvaller, maar ze zullen in oude glorie hersteld worden! Alleen jammer dat je dat setje bandjes niet verkoopt haha!

Wat was jij eigenlijk kwijt voor het opknappen?

Een setje echte Lemans kost wel serieus geld, maar dan heb je ook wel een setje gruwelijk mooie velgen! Die imitaties stikt het van op marktplaats, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit is. Je kan altijd nog de Turbo's als winterwielen gebruiken.

Als ik de turbo's als winterwielen had willen gebruiken dan had ik ze net zo goed niet op kunnen knappen he :-P Echte Le Mans moet als het goed is voor net over de €3000 gaan in 18 inch dus dat zal wel even gaan duren eer ze er komen.

Nog even een staaltje van het leer naar Colourlock opsturen en dan een uitgebreide bestelling doen om de kleine puntjes weg te werken en het interieur 100% perfect te maken.

Jij bent te gek :jerry maar wel respect dat je het er voor over hebt. Ik zou gewoon goede rubbers gebruiken:P Heb bij de mijne ook die raamstyle vervange die nog in goede staat waren.

Terug
Naar boven