• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo '93 *14-05 Overhaulin': plakplaatjes*

Dat ziet er netjes uit dat interieur!

Wat voor spul ga je eigelijk halen bij colourlock? Heb daar een tijd terug op gezocht voor onderhoud voor leder. Dacht dat je alleen ledervet had, maar het schijnt niet zo gemakkelijk te zijn.

Och nee het gaat veel verder, dit is het lijstje wat ze me aangeraden hebben ik moet alleen een staaltje van 1 bij 1cm opsturen zodat ze de kleur voor me aan kunnen maken:

•Begin met het leder intensief te reinigen; mbv Reiniger Mild -14 euro

•en een Borstel (hiermee komt u beter tussen de nerven ) -3,25

•de vlakken die gerepareerd of gekleurd moeten worden even ontvetten met Reinigingsbenzine -8, -

•even schuren met Softpad -3,25

•zo nodig de diepste breuken en barsten vullen met Leerplamuur Gel -16,50-

•de kleur herstellen met Fresh -35,40

•de anti-slijt herstellen met Verzegeling -14, -

•het leder regelmatig voeden met Protector -14, -

•eventueel het leer-luchtje herstellen met Essence -30, -

•verzenden -6,85-

@InjectTheVenom wrote:Vandaag en maandag worden als het goed is de laatste plaatwerkrestjes er doorheen gedrukt waarna het plamuren/schuren/primer/spuiten als het goed is zo gepiept zou moeten zijn binnen nu en ongeveer 2 weken, gaat het uiteindelijk toch nog snel :wub

Net even een inventaris gemaakt van de laatste delen die ik nog nodig heb waarvan de helft in een set peperdure deur/kofferklep rubbers en nieuwe daklijsten gaat zitten.... €1121,50 ex verzenden :shock:

En dan heb ik de bestelling bij Colourlock nog niet meegerekend om maar te zwijgen over wat er nog nodig gaat zijn om de techniek in orde te brengen.

zo de kolere! :hmmz :hmmz

is dan cope geen veel goedkoper alternatief??

zelfs ik als ras echte originaliteits freak zou dat er niet zo 123 voor uitgeven!

:wors :wors

@InjectTheVenom wrote:

Kan Cope eigenlijk aan meer komen als op de website staat dan?

jazeker, naar mijn weten kan hij aan heel veel dingen komen, ik heb al verschillende keren een mailtje gestuurd met de vraag of hij een ondd kon leveren die niet in de webshop staat en dat kon die! duurdt alleen iets langer voor je het binnen hebt omdat hij op zoek gaat voor je!

Ik ben echt heel erg te spreken over de service van hun!

respect man, wanneer de wagen af is zou ik m maar heel goed koesteren!

en heel goed verzekeren, mocht er wat gebeuren dat je niet alles geheel voor niks hebt gedaan!

mijn in nieuwstaat verkerende champion is mooi voll casco verzekerd tegen taxatiewaarde, als er wat mee gebeurd heb ik niet direct financieel pijn in mn buik! maar goed emotionele waarde kan je helaas niet verzekeren! :hmmz

Weet iemand misschien waar ik aan nieuwe naafkappen kan komen of waar ik het beste de stickers op de naafkappen op een identieke manier kan laten reproduceren?

Terug
Naar boven