• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo '93 *14-05 Overhaulin': plakplaatjes*

Ik zou helemaal verguld zijn met nieuwe OEM vloerbekleding, mattenset, rechter inklapspiegel en verstelknop met schakelaar dan is hij wat mij betreft helemaal af en precies zoals ik hem (voor nu) wil hebben :wub

@InjectTheVenom wrote:Naafkapstickers zijn dus klaar maar het middengedeelte van de bliksemschicht is te breed en het logo als geheel is heel ietsjes te klein dus daar zal ik mee terug moeten :(

De spuiter was vanmiddag (ik maak geen geintje) zichtbaar zwaar onder de indruk van de ruwe versie van het restauratieverslag en gaat het dit weekend inlezen voor eventuele opmerkingen en aanvullingen/wijzigingen. Ik kreeg complimenten over de zinsopbouw, verwoording, schrijfstijl en diepgaande behoorlijk uitgebreide to-the-point inhoud zonder theoretisch geblaat in de lucht en dat voor een eerste restauratie :wub

Vanaf volgende week gaat hij als het goed is de laatste restjes plaatwerk af maken waarna het spuitwerk snel dichterbij komt.

is dit wat voor je?? buysell/single_ad.php?ad_id=1884

volgens mij originele nieuwe!

Bedankt voor je tip maar zo te zien zijn dat van die opbollende met een randje en Calibra Turbo stickers zijn vlak waarbij het zwarte gedeelte niet eindigt in een zilveren rand. Had wel erg mooi geweest dus ik ga gewoon verder op zoek naar óf nieuwe óf iemand die ze wel zo kan maken als bedoeld.

Laatst had ik de prijzen opgevraagd voor de deurrubbers... Dat is niet grappig, ruim €300 voor alleen de bovenzijde PER KANT :wtf

Maar je maakt er een mooie calibra van :wub

Kun je echt heel trots op zijn!

Gr.

Pastra

Breek me de bek niet open dat moet ik er dalijk ook voor betalen, komt vanwege de gecompliceerde vorm en samenstelling :cry

En bedankt voor de complimenten, eerst maar eens af maken en dan trots zijn :angel

Zou het :hmmz Zo ja dan zullen ze er wel de gebruikelijke hoofdprijs voor willen hebben. Vraag me trouwens af of Calibra Turbo's een accuhoes gehad hebben in 1993 of kwam dat pas na de facelift?

@InjectTheVenom wrote:Zelfde verhaal en de niet OEM matten die daar aangeboden worden moet ik dus niet hebben.

Dus je zoekt zoiets als dit?

dsc00376bc.jpg

dsc00377tu.jpg

dsc00378kh.jpg

Het is echt schandalig wat ze daar soms voor vragen. Ik heb voor eigen gebruik nu twee setjes velours en twee setjes ribstof. Maar zo'n setje ribstof kostte ooit 10 euro. Nou, daar heb ik véél meer voor moeten betalen. Maar ik ben blij dat ik ze heb liggen want ze worden alleen maar zeldzamer.

Niet meer te krijgen. Ik heb ze een paar jaar geleden via Ebay in Duitsland kunnen kopen. Kosten toen 70 euro per setje. Ik had het d'r voor over, want het is super moeilijk ze te vinden. Pas toen ze bezorgd werden zag ik een sticker op het plastic met het oorspronkelijke bedrag. Maar goed, in mijn ogen zijn ze onbetaalbaar.

Terug
Naar boven