• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra UPDATE

Ik vind met spoiler beter.

Rieger setje er onder maar geen spoiler er op vind ik eigenlijk geen porum.

Lokatie van de Xenon ballasts lijkt me trouwens ook niet echt ideaal. Als er een keer een lampje stuk is mag je bumper er af omdat je anders de stekker niet los kan maken.

Tis wel een geweldig strakke bak nu :)

Ik vind met spoiler beter.

Lokatie van de Xenon ballasts lijkt me trouwens ook niet echt ideaal. Als er een keer een lampje stuk is mag je bumper er af omdat je anders de stekker niet los kan maken.

@McKaamos wrote:Ik vind met spoiler beter.

Ik vind juist losse ballasten in de motorruimte niks.

Zo zitten ze zeker weten vast, en kunnen ze niet te warm worden.

Mocht er een lampje kapot zijn, shit happens, dan moet de bumper er af. Maar dat is de moeite niet.

Vind in dit geval een nette motorruimte belangrijker dan het praktische!

Gr.

Pastra

@McKaamos wrote:Ik vind met spoiler beter.

Ik vind juist losse ballasten in de motorruimte niks.

Zo zitten ze zeker weten vast, en kunnen ze niet te warm worden.

Mocht er een lampje kapot zijn, shit happens, dan moet de bumper er af. Maar dat is de moeite niet.

Vind in dit geval een nette motorruimte belangrijker dan het praktische!

Gr.

Pastra

@Maurice89 wrote:Owh ok, weet je nog wat die logo koste toevallig? 20a30euro kan dat?

Ze zijn niet meer te bestellen bij de dealer :cry En laat ik nou niet zo voorzichtig geweest zijn met de oude :jerry

Gr.

Pastra

@Maurice89 wrote:Owh ok, weet je nog wat die logo koste toevallig? 20a30euro kan dat?

Ze zijn niet meer te bestellen bij de dealer :cry En laat ik nou niet zo voorzichtig geweest zijn met de oude :jerry

Gr.

Pastra

Hoi

Mijn complimenten voor je mooie wagen,is echt als nieuw,ik heb een vraag, ik wil ook graag een xenon setje voor mijn calibra welke heb jij gebruikt want ik wil het net zo plaatsen als jouw, ik hou ook niet van tyraps het moet er wel orgineel uit zien.

Gr Berry

Hoi

Mijn complimenten voor je mooie wagen,is echt als nieuw,ik heb een vraag, ik wil ook graag een xenon setje voor mijn calibra welke heb jij gebruikt want ik wil het net zo plaatsen als jouw, ik hou ook niet van tyraps het moet er wel orgineel uit zien.

Gr Berry

Ik kan redelijk goedkoop setjes xenon leveren via via van Lince!

Dit zijn goede setjes met slim-ballasten(kleine ballasten).

EN ik kan het ook wel inbouwen voor je op de manier zoals ik gedaan heb, alleen bij Lince krijg je geen beugels er bij, dus daar moet ik dan even over brainstormen. Of je moet zelf een setje xenon regelen waar wel beugels voor de ballasten bij zitten.

Gr.

Pastra

Ik kan redelijk goedkoop setjes xenon leveren via via van Lince!

Dit zijn goede setjes met slim-ballasten(kleine ballasten).

EN ik kan het ook wel inbouwen voor je op de manier zoals ik gedaan heb, alleen bij Lince krijg je geen beugels er bij, dus daar moet ik dan even over brainstormen. Of je moet zelf een setje xenon regelen waar wel beugels voor de ballasten bij zitten.

Gr.

Pastra

Hallo

Neem eens een kijkje op mijn site, deze Kits zijn gewoon volledig

Ik verkoop al een hele lange tijd Xenon

Ook rijden er al veel mede forum members met Xenon kit's rond van mij.

Groeten

Hallo

Neem eens een kijkje op mijn site, deze Kits zijn gewoon volledig

Ik verkoop al een hele lange tijd Xenon

Ook rijden er al veel mede forum members met Xenon kit's rond van mij.

Groeten

Ik heb Xenon met slim ballasten.

De ballasten heb ik met dubbelzijdige tape bovenop de koplamp geplakt.

Makkelijk te de- en monteren en ziet er netjes uit.

Terug
Naar boven