dtmcalibra672
Lid
Momenteel orriënteer ik me op een V6. Had me twijfels over een turbo maar gezien de schaarste van onderdelen en de prijzen daarvan, dus algeheel onderhoud aan de slijtageonderdelen vermoed ik dat een V6 voordeliger is en betere keus.
Gezien de prestaties maakt het niet veel uit, een turbo is 1 hele seconde sneller bijvoorbeeld op de honderd en zuipt trouwens veel meer. De toekomstige Callie zal dan in een vakantie richting zuiden ingezet worden en bij mooi weer. 6 maanden per jaar in stalling en 6 uit zijn holletje kruipen.
Vragen:
-Zijn jullie het daarmee eens. wat betreft turbo of v6?
-Wat kan je verwachten met een V6 aan kosten?
-Is een c25xe of x25xe e2 wezenlijk anders wat sterkte en onderhoud betreft en onderdelen enzovoort?
-Waar op te letten bij aanschaf?
-Onderdelenvoorziening nog op pijl en desnoods nieuw aan te komen bij Opel?
Jullie ervaringen en of tips zijn echt welkom.
Gezien de prestaties maakt het niet veel uit, een turbo is 1 hele seconde sneller bijvoorbeeld op de honderd en zuipt trouwens veel meer. De toekomstige Callie zal dan in een vakantie richting zuiden ingezet worden en bij mooi weer. 6 maanden per jaar in stalling en 6 uit zijn holletje kruipen.
Vragen:
-Zijn jullie het daarmee eens. wat betreft turbo of v6?
-Wat kan je verwachten met een V6 aan kosten?
-Is een c25xe of x25xe e2 wezenlijk anders wat sterkte en onderhoud betreft en onderdelen enzovoort?
-Waar op te letten bij aanschaf?
-Onderdelenvoorziening nog op pijl en desnoods nieuw aan te komen bij Opel?
Jullie ervaringen en of tips zijn echt welkom.