• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra V6 *Nieuwe Foto's* 16 April!

is inderdaad en heel andergezicht:o heb nog een booskijker aan mijn kap gelast en zijskirts en angelys was wel een hoop werk maar resuultaat mag er zijn vind ik :thumbupfotos komen snel. ff mooie dag afwachten:agent

ik zal hier ff een kleint fototje neerzetten de andere maak ik wel ff een nieuw onderwerp van wil niet in je vaarwater zitten:thumbup

my.php
[/URL]

ik denk morgen of zondag ben ff de tuin aan het verbouwen dus is een beetje druk maar ik zal wel ff fotos maken op de parkeerplaats

He man ziet er goed uit,

zo zag me calibra er eerst uit met die bumper :( haha

maar zie ik nou dat die stootrand niet in kleur is?

maar ziet er echt vet uit:D

en die achterkant dan?

stootranden zijn inderdaad niet in de kleur dit vind ik mooier .zal als ik ff wat meer tijd heb ff een paar niewe fotos maken van voor en achterkant.hij is gaaf he . heb je geen spijt nu hahahaha.:thumbup:P

Zo eindelijk weer wat nieuwe foto's van me calibra.

Laat maar weten van jullie van me bolide vinden nu:thumbup:wub

calibrab.jpg

calibra1.jpg

calibra2.jpg

calibra3.jpg

calibra7.jpg

calibra4.jpg

calibra5.jpg

calibra6.jpg

*de zwarte calibra turbo hebben we ook al verplaatst*

Damm, blijft een mooie auto! Vindt het tot nu toe één van de mooiste...Ik moet zelf nog even verder dromen voordat ik ook zo'n mooie calibra heb :D Hou hem in ieder geval heel kerel :thumbup

In 1 woord, of emoticon: :wub:wub

Achter zou ie nog iets kunnen zakken, maar verder is de calibra helemaal AF!!!

Echt heel netjes!!

origineel gepost door jack-ass

nette calli

maar hij staat wel heel erg dicht bij het randje met je achterwiel:o :P:P

Dank je wel, ja hij staat er wel erg dicht bij, maar gelukkig is de bielson(als ik het zo goed schrijf) erg laag, dus.. kans op beschadiging zit meer op de band dan:D

@the aviator

Dank je wel:wub, ben er ook zeer zuinig op, na wat er met me andere is gebeurd...

@Pastra

Dank je wel, klopt achter mag hij nog wel iets zakken, alleen kan ik geen 60MM veren vinden:(..

Heb alleen nog veren liggen van een astra station 60mm...gaat em niet worden, anders had ik je graag geholpen, maar al met al is ie zo ook :wub:wub

origineel gepost door Gsifreak

@Pastra

Dank je wel, klopt achter mag hij nog wel iets zakken, alleen kan ik geen 60MM veren vinden:(..

Ik heb ook 60 mm veren achter, via www.dl-design.nl gekocht voor een aantal jaar terug. Als je auto er niet bij staat kun je ze ook een mail sturen. :thumbup

Terug
Naar boven