• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

calibra voorruit

hennie29

Post weinig
hoi hoi

ik heb ff een vraagje of iemand weet hoeveel een voorruit van een calibra kost

en of het een plakruit is of met rubber want hoorde dat daar ook verschil in zit met erin zetten

groetjes hennie

glasscare.nl die kunnen ook losse ruiten leveren.

zitten allleen wel in dronten, weet niet of ze ook bij jouw in de buurt zitten.

en heb je iemand die hem kan plakken, of moet dat ook nog?

origineel gepost door JohnSmith

glasscare.nl die kunnen ook losse ruiten leveren.

zitten allleen wel in dronten, weet niet of ze ook bij jouw in de buurt zitten.

en heb je iemand die hem kan plakken, of moet dat ook nog?

nee heb alleen de ruit nodig een plakraam kan me vriend er wel inzetten

zelf woon ik in den haag dus dronten is denk ik wel erg ver om het zelf op te halen

plak de raam wel in 1keer erin he en niet verschuiven.ik heb het ooit door een glascentrale bedrif laten doen.en die was zo handig om de raam te plakken en toen beetje te verschuiven.en met het resultaat dat de kit dus in de auto te zien was.suc6

kit die naar binnen komt is niet het grootste probleem, moeten de A-stijl kapppen er ff af om het weg te snijden als het goed droog is.

als je maar zorgd dat hij niet gaat lekken, want dan moet hij er waarscheinlijk weer uit, en dan lukt het niet altijd om hem heel te houden.

maar als je vriend zo'n ruit kan plakken neem ik aan dat hij dat ook wel weet.

en dronten is wel erg ver vanaf den haag, ligt een beetje aan de prijzen voor zo'n ruit natuurlijk, misschien is het wel waard om er een dagje voor uit te trekken.

Terug
Naar boven