• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Carbagerun 2013 project IWAN.

@Redmen wrote:

siggietigra jammer, jullie komt auto komt me ook niet bekend voor maar kan ook niet alle 650 auto's onthouden :angel

doen dit jaar ook weer mee ? ik en me maten wel niet met de manta maar met een amerikaanse

De onze was wel de enige Corrado hè :angel

Nee helaas niet dit jaar, voor mij was het sowieso een eenmalig avontuur, maar m'n zwager heeft het wel weer geprobeerd ertussen te komen, wat helaas niet gelukt is.

@remutr wrote:schrijf hem in me agenda.

rij je met de corsa a bij rangpang?

met de corsa heb ik nooit echt prof gereden en heb hem afgelopen winter naar de sloop gebracht.

3 jaar met plezier mee gereden, maar laatste race blok op een hoop gelopen :( en heb geen zin en tijd meer

om het autocrossen opnieuw op te pakken.

dat is jammer, corsa is een mooie auto voor de standaard klasse.

ga je nog wel een keer banger rijden bij rangpang

Terug
Naar boven