• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

carkit inbouwen zafira 2.2 16v navi90

Is er iemand die ervaring heeft met het inbouwen van een Parrot mki9200 carkit met de Zafira waarin een navi90 systeem zit?? Is er bv genoeg ruimte achter dit systeem voor de blackbox en een Unika box van Parrot voor de bediening via het stuur, en welke houder hebben jullie voor het kleurenschermpje of waar is deze geplaatst? Zou graag hierover info ontvangen, alvast bedankt voor jullie reacties.

In de Zafira van mijn vader zit een parrot CK3100. Was bij aanschaf al aanwezig. Zal dus genoeg ruimte zijn achter de in ons geval CD70.

Hierbij even een fotootje,

De lelijke houder rechts is overigens nu gedemonteerd.

In de Zafira van mijn vader zit een parrot CK3100. Was bij aanschaf al aanwezig. Zal dus genoeg ruimte zijn achter de in ons geval CD70.

Hierbij even een fotootje,

De lelijke houder rechts is overigens nu gedemonteerd.

Nog een vraagje, hoe heb je die blauwe box van parrot weggestopt en moet deze vastgelegd worden of ligt hij gewoon los achter je radio?

Nog een vraagje, hoe heb je die blauwe box van parrot weggestopt en moet deze vastgelegd worden of ligt hij gewoon los achter je radio?

Ik heb geen idee, de parrot was al aanwezig bij aanschaf van de Zafira. Ik denk dat hij er los inhangt, maar eventueel kan je hem ook wel ergens aan vastplakken met dubbelzijdige tape denk ik? Heb je sowieso geen kans op gerammel.

Succes ermee!

Ik heb geen idee, de parrot was al aanwezig bij aanschaf van de Zafira. Ik denk dat hij er los inhangt, maar eventueel kan je hem ook wel ergens aan vastplakken met dubbelzijdige tape denk ik? Heb je sowieso geen kans op gerammel.

Succes ermee!

Terug
Naar boven