Ik weet niet precies waar ik dit moet zetten, vandaar maar in restauratie. Ik heb laatst een kitspuitpistool geleend (deze) om onder op mijn restauratie kadett carrosseriekit te spuiten. Echt perfect gewoon, veel beter dan die spuitbusrommel, maar ik kan hem nu niet meer lenen. Ik ben daarom van plan of zelf iets dergelijks te kopen, liefst 2ehands, maar dit kitpistool kan ik niet vinden of is veel te duur.
Nu vond ik op een site van berner (klik) dat het ook met een gewoon pneumatisch kitpistool kan.
Maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt....
Want kan ik gewoon een goedkoop pneumatisch kitpistool kopen? bijvoorbeeld deze waar ik dan een carrosseriekit cardridge in stop met een bepaalde spuitmond of begrijp ik het nu verkeerd?
En als dit dan zo is, waar kan ik die spuitmonden vinden, want dat krijg ik nog niet gegoogled. Heeft iemand hier ervaring mee of gewoon een veel beter idee dan dit?
Nu vond ik op een site van berner (klik) dat het ook met een gewoon pneumatisch kitpistool kan.
Maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit werkt....
Want kan ik gewoon een goedkoop pneumatisch kitpistool kopen? bijvoorbeeld deze waar ik dan een carrosseriekit cardridge in stop met een bepaalde spuitmond of begrijp ik het nu verkeerd?
En als dit dan zo is, waar kan ik die spuitmonden vinden, want dat krijg ik nog niet gegoogled. Heeft iemand hier ervaring mee of gewoon een veel beter idee dan dit?