• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

carterbeschermplaat?

mijn plaat zat altijd strak tegen de stabistang.

en komt ook gewoon weer terug als mjn auto helemaal klaar is.

wil geen ellende ook niet op de strip.

daar wodt alleen niets stugger van.

Ik heb ook een carterplaat van de hoofdsponsor onder mijn verlaagde corsa, raakte eigenlijk voor de tijd vrij weinig, maar uit voorzorg er onder gezet, raak nu genoeg... vind dat er behoorlijk wat ruimte tussen de plaat en de motor zit, tevreden ben ik daarom nou niet echt, maar misschien dat die zijn nut ooit nog bewijst..

Ik heb ook een carterplaat van de hoofdsponsor onder mijn verlaagde corsa, raakte eigenlijk voor de tijd vrij weinig, maar uit voorzorg er onder gezet, raak nu genoeg... vind dat er behoorlijk wat ruimte tussen de plaat en de motor zit, tevreden ben ik daarom nou niet echt, maar misschien dat die zijn nut ooit nog bewijst..

ja maar die van mtech heeft echt veel ruimte tussen blok en plaat.

zelf bouw kun je er veel strakker en met een veel beter oppervlak eronder plaatsen.

ja maar die van mtech heeft echt veel ruimte tussen blok en plaat.

zelf bouw kun je er veel strakker en met een veel beter oppervlak eronder plaatsen.

Met een 4 tal verlengde moeren op de bevestiging van de stabstang heb je al een mooi punt om een plaat aan te maken. Dan heb je hem niet te laag.

Zo had ik het ook, met een stuk traanplaat.

Ik vond het irritant om telkens dat ding weg te halen als ik ergens bij moest. Heb hem er af gelaten en kan niet zeggen dat ik hem mis. Blok en uitlaat blijven iig ongeschonden bij mij doordat de stabstang dus zo laag hangt.

Met een 4 tal verlengde moeren op de bevestiging van de stabstang heb je al een mooi punt om een plaat aan te maken. Dan heb je hem niet te laag.

Zo had ik het ook, met een stuk traanplaat.

Ik vond het irritant om telkens dat ding weg te halen als ik ergens bij moest. Heb hem er af gelaten en kan niet zeggen dat ik hem mis. Blok en uitlaat blijven iig ongeschonden bij mij doordat de stabstang dus zo laag hangt.

Pak zeker geen traanplaat of zomaar een stuk alu, dan heb je het alleen voor de sier...

Het eerste wat je een keer raakt en je traanplaat plaatje scheurt zo uit elkaar of deukt zomaar uit en het knalt dan nog net zo hard tegen je carterpan

Pak zeker geen traanplaat of zomaar een stuk alu, dan heb je het alleen voor de sier...

Het eerste wat je een keer raakt en je traanplaat plaatje scheurt zo uit elkaar of deukt zomaar uit en het knalt dan nog net zo hard tegen je carterpan

Terug
Naar boven