• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

carterpakking c25xe

Trompie

Post weleens wat
hallo,

Ik wilde de pakking van mijn carter vervangen. Nu had ik een kurken pakking.

Nu had ik een pakking besteld bij de dealer en nu kreeg ik een rubberen pakking. Lijkt haast wel op een kleppendeksel zegmaar. Dus een rubber sliert met rondjes eraan.

Kan iemand mij vertellen of dat ook de juiste is of dat er 2 verschillende zijn?

Groeten Erik

is voor een Alu pan inderdaad (Vectra-B Omega-B en nieuwer / Calibra X25XE heeft als ik het goed heb ook een alu pan)

de stalen pan zit op de oudere C25XE

Willem

is voor een Alu pan inderdaad (Vectra-B Omega-B en nieuwer / Calibra X25XE heeft als ik het goed heb ook een alu pan)

de stalen pan zit op de oudere C25XE

Willem

Ik was er indd al achter gekomen! Vandaar ook dit :angel teken van erwin.

Wel raar dat de dealer maar 1 pakking vond voor de calibra v6, heb gezegd dat ze evt beter op vectra v6 kunnen zoeken.

Ben wel blij dat ik de stalen pan heb! ;)

Ik was er indd al achter gekomen! Vandaar ook dit :angel teken van erwin.

Wel raar dat de dealer maar 1 pakking vond voor de calibra v6, heb gezegd dat ze evt beter op vectra v6 kunnen zoeken.

Ben wel blij dat ik de stalen pan heb! ;)

Wij hebben er alleen de ellende van, van de Stalen pan onder de V6, t apparaat blijft lekken...

willem

Wij hebben er alleen de ellende van, van de Stalen pan onder de V6, t apparaat blijft lekken...

willem

Hmm, op dat opzicht misschien wel ja, maar ivm met de verlaging van mijn auto is de pan al wel wat ingedeukt. Vraag me af hoe dat bij een aluminium was gegaan!

Nieuwe pakking maar flink insmeren met vloeibare pakking en dan hoop ik dat het lekken voorbij is.

Hmm, op dat opzicht misschien wel ja, maar ivm met de verlaging van mijn auto is de pan al wel wat ingedeukt. Vraag me af hoe dat bij een aluminium was gegaan!

Nieuwe pakking maar flink insmeren met vloeibare pakking en dan hoop ik dat het lekken voorbij is.

Terug
Naar boven