• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CB eindelijk vrij in België

robert1701

Post weinig
Goed nieuws voor de Belgische CB-ers!

Ik kreeg net een omslag in de brievenbus van het B.I.P.T.

Gewoonlijk bevat deze een overschrijving voor mijn jaarlijkse CB-vergunning (ong.33€).

Deze keer is het echter een brief met de vermelding dat met ingang van 1 januari 2010, de vergunningsplicht voor het gebruik van CB-toestellen wordt afgeschaft.

EINDELIJK!

Brief: http://forum.1701.be/cb2010.html

en dat geld tot een bepaald wattage ???

heb ook zon ding in de wagen..

80 kanaals... mag hier geloof ik ook niet

kacheltje van 50w mag hier ook al niet.

breekie breekie, thats a big ten four!:P

je weet wel zown polen apparaat 3 meter antenne en een vossenstaart eraan:jerry:jerry

nederland zit op de fm en tegenwoordig zijn e rook aan aantal am kanalen vrij gegeven zodra mijn trekhaak weer gereed is bouw ik me antenne erop en gaat mij cb ook terug de auto in. thuis staat er ook altijd 1 aan. moet alleen een nieuwe basis antenne hebben.

ik heb er 1 in de vrachtwagen zitten voor me collegas te ouwehoeren, maar echt ver gaat deze niet or, in welke prijscategorie zitten jullie, ik heb een midland van 90€ met een antenne die er bij zat, als we achter elkaar rijden gaat dat prima, als we elkaar passeren kan er net een goeiedag en hoeist van af, daarna is het kraak kraak

zou er ene klein kacheltje (verstekertje) tussen zetten van 35 watt ofzo. is voor in de wagen wat. weet alleen niet of ej internationaal rijd en hoe ze er in het buitenland over denken. gewoon goed wegbouwen.

ik rij enkel in nl en be.

tot niet zo heel lang geleden moest je in be tog ook luistergeld betalen voor je autoradio?

dat is volgens mij nog niet zo heel lang geleden afgeschaft.

origineel gepost door manta1

zou er ene klein kacheltje (verstekertje) tussen zetten van 35 watt ofzo. is voor in de wagen wat. weet alleen niet of ej internationaal rijd en hoe ze er in het buitenland over denken. gewoon goed wegbouwen.

in Duitsland weet ik dat ze er op peilen met speciale peilwagens,

te veel kanalen of te veel watts is zooi kwijt en een boete van paar 100 euro

linkje van cbradio.nl

cbradio.nl

nog een

op www.cbforum.nl staat een hoop meer ;)

Da's goed nieuws voor de Belgen !

Ik weet nog dat er een jaar of 7 geleden een paar vossenjagers (nederlanders) de grens over gingen met hun bakkies....Die konden met 3 wagens alle apparatuur inleveren, en dat om 3 uur snachts :o

origineel gepost door Ghanz

een lulijzer wat wel in de auto mag :D

27 MC .. misschien dat dat bekender klinkt.

een "bakkie" is ook wel een bekendere term hiervoor....

origineel gepost door Big Sexy

grappig detail: een GSM vasthouden tijdens autorijden mag niet, een microfoon daarintegen weer wel.... krom toch?

Niet te hard zeggen, anders horen ze dat in Den haag ook nog :P

hey big-sexy

hoeveel wattjes zei u?? 500 en dat mobiel?????

welke antenne heb je daar achter dan?

Ik heb nog een

President james digitaal

240 kanaalen

20 watt(regelbaar)

wilson 5000 kleefvoet kan lekker hard mee gereden woorden uit getest tot 140 km. antenne is 174cm lang en kan 2000 watt aan.

linear 100 watt fm

Enz.

Als er intressen is hoor ik dat wel.

Greetz Rich

midland type geen diee,vorig jaar neiuw gekocht heeft er 1 weeek in gezeten:P maar hij komt er wel weer in,alleen ff andere antenne zoeken ivm poly kofferklep zonde om te boren:)

Terug
Naar boven