• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cc of coupe

ik ga zat eerst bij een andere kijkken.

die staat ook wat dichterbij.

denk niet dat je veel van die cc kunt afdingen.

ziet dr netjes uit enkel jammer dat cc is

2000 voor een cc is hoop geld ,maar daar in tegen als je dr zelf 1 moet laten spuiten kost het je meer

origineel gepost door eddepet007

ziet dr netjes uit enkel jammer dat cc is

2000 voor een cc is hoop geld ,maar daar in tegen als je dr zelf 1 moet laten spuiten kost het je meer

Ik ben blij dat deze CC min. 2000 moet opbrengen want anders was die niet veilig met jou in de buurt. :jerry

ja idd wat een onzin dat een 2000 euro voor een cc een hoop geld is

hijs helemaal gespoten en opgeknapt en is niks minder dan een b manta

CC 4 life :wors

Ik ben blij dat deze CC min. 2000 moet opbrengen want anders was die niet veilig met jou in de buurt.

idd hij is mij te duur voor onderdelen :jerry:jerry

maar wel evben goed lezen ik zei dat ik 2000 hoop geld vindt voor cc ,maar zij niet dat hij het niet waard was ,want zei ook dat je het zelf niet red spuiten lassen aanschaf ed voor 2000

Sorry cc vrienden, maar ik ga de mijne toch slopen. Ik vind de cc monster mooi maar ik heb hier ook nog een coupe staan die ik wil klaar maken en mijn cc blijft toch altijd die van manta mia met die turbo dus kan er nooit echt mijn stempel op drukken .

ik neem gewoon het eerste wat ik tegen kom en betalen kan.

en het beste is.

als het maar een manta is.

en ik rij er toch niet zo vaak in.

Terug
Naar boven