Ik heb een CD500 systeem (MY2011) en heb onlangs een update voor cd500/DVD800 gekocht. Dit betekend dat ik nu heel Europa heb en een update. Maar het gaat mij om de Europakaarten. Het CD500 systeem heeft inderdaad een HD van ca. 1.2 Gigabyte. Wanneer je Benelux op je hd zet kun je gewoon navigeren en tegelijkertijd een cd'tje afspelen, maar ga je naar het buitenland moet je de navigatie dvd in het systeem laten zitten zodat hij direct vanaf de dvd kan afspelen.
Het werkt allemaal vlekkeloos en geeft geen problemen. De DVD koste mij wel €179,- en is van HERE navigatie.
Hier de tekst van HERE:
Deze kaartupdate is alleen compatibel met CD500/DVD800-navigatiesystemen voor auto's uit 2011. Controleer uw voertuigidentificatienummer (VIN) – bij modeljaar 2011 staat er doorgaans een B als 10e teken. Voorbeeld: W0LxxxxxxBxxxxxxx
Deze onlangs bijgewerkte HERE-kaart van Europa voor uw Opel CD500/DVD800 MY2011-navigatiesysteem omvat miljoenen vierkante kilometers en vele Points of Interest in de volgende landen: 1: België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië , Hongarije, Ierland, Italië , Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Slowakije, Spanje , Tsjechië, Turkije, Zweden, Zwitserland.
In deze nieuwe Opel kaartupdate zijn circa 41052 rotondes, 785448 straatnamen, 32405 eenrichtingsstraten en 154925 verplichte rijrichtingen toegevoegd of gewijzigd.
Behalve zeer nauwkeurige routes vindt u op deze duidelijke, gedetailleerde kaarten vele POI's: golfbanen, theaters, hotels, parkeerplaatsen en nog veel meer, waardoor deze meest recente editie van de digitale Opel GPS-kaart de perfecte gids is voor al uw autoritten in Europa.
Deze HERE-kaart is compatibel met het volgende satellietnavigatiesysteem van Opel: CD500/DVD800 MY2011